Hej alle Amino brugere. Jeg har igennem noget tid været medlem af et mlm/nm firma som hedder Riskfreeprofit. Mange har garanteret hørt om dette før. Til dem der ikke har, kan jeg fortælle jer alle at de har med Surebets at gøre (sikre betting på online bookmakers). Med denne tråd vil jeg fortælle jer, at man kommer ikke let ved at tjene penge. Alle reklamerer med deres firma, som om det er vildt let at tjene penge, og man har næsten tjent den første mil. på anden dagen. Jeg kan med dette firma love jer, at med en seriøs indsats i dette firma kan man tjene gode penge. Det er med dette firma som med alle andre mlm firmaer gældende at sneboldeffekten tager sin tørn. Man arbejder og det giver resultat jo mere man arbejder, jo bedre resultater, efter noget tid, bliver snebolden større, og ruller lige pludselig hurtigere end du kan følge med til. Kort om firmaet, man kan udnytte softwaren som RiskFreeProfit har udviklet, og tjene en sikker gevinst på dette hver gang man better. Derudover, kan man udnytter Network marketing delen i firmaet, hvor man bliver belønnet flot i første måned hvor man sponsorer et nyt medlem, derefter får man et fast beløb af denne person. Derudover får man af personlige sponsorerede 50 % af den fortjeneste de har fra deres struktur. Det må siges at være helt kort forklaret. Så hvis du virkelig er interesseret i at gøre en indsats for at tjene nogle gode penge, kan du skrive en PM til mig, eller skrive din mail i denne tråd, så sender jeg dig en mail med fuld uddybning af konceptet. I kan selvfølgelig også skrive alle de spørgsmål som i har på hjertet.
|
jeg syntes du skal prøve at søge på Riskfreeprofit