Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blod sved og tårer!!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Apr 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino brugere.

Jeg har igennem noget tid været medlem af et mlm/nm firma som hedder Riskfreeprofit.

Mange har garanteret hørt om dette før. Til dem der ikke har, kan jeg fortælle jer alle at de har med Surebets at gøre (sikre betting på online bookmakers).

Med denne tråd vil jeg fortælle jer, at man kommer ikke let ved at tjene penge. Alle reklamerer med deres firma, som om det er vildt let at tjene penge, og man har næsten tjent den første mil. på anden dagen.

Jeg kan med dette firma love jer, at med en seriøs indsats i dette firma kan man tjene gode penge. Det er med dette firma som med alle andre mlm firmaer gældende at sneboldeffekten tager sin tørn.

Man arbejder og det giver resultat jo mere man arbejder, jo bedre resultater, efter noget tid, bliver snebolden større, og ruller lige pludselig hurtigere end du kan følge med til.

Kort om firmaet, man kan udnytte softwaren som RiskFreeProfit har udviklet, og tjene en sikker gevinst på dette hver gang man better.

Derudover, kan man udnytter Network marketing delen i firmaet, hvor man bliver belønnet flot i første måned hvor man sponsorer et nyt medlem, derefter får man et fast beløb af denne person. Derudover får man af personlige sponsorerede 50 % af den fortjeneste de har fra deres struktur.

Det må siges at være helt kort forklaret.

Så hvis du virkelig er interesseret i at gøre en indsats for at tjene nogle gode penge, kan du skrive en PM til mig, eller skrive din mail i denne tråd, så sender jeg dig en mail med fuld uddybning af konceptet.

I kan selvfølgelig også skrive alle de spørgsmål som i har på hjertet.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:55

jeg syntes du skal prøve at søge på Riskfreeprofit

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:39
Endnu en reklame klædt som indlæg...

Fortæl helt specifikt hvor du mener man bør være en del af din forretning/team...

Hvad er dit udbytte - økonomisk og på personligt plan...

Det er meget mere interessant at få at vide - fremfor den sædvanlige forklædte parole som du netop har liret af ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 5. Apr 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:53

Fortæl helt specifikt hvor du mener man bør være en del af din forretning/team...

Selvfølgelig:
Jeg mener man skal være en del af mit team, fordi teamet virkelig arbejder med at hjælpe hinanden.

I forhold til mange NM firmaer, bliver man mere eller mindre ladt til sig selv når man er medlem, sådan er det ikke her, vi følger op i mit team høre om der er noget vi kan hjælpe med. Dette er specielt for mit team, man kommer i et dynamisk netværk med kæmpe vækst, griber man chancen nu, er der store muligheder for at blive ramt af en spillover.

Hvad er dit udbytte - økonomisk og på personligt plan...

Det økonomiski udbytte kan jeg godt forstå du gerne vil høre lidt om. Det er jo trodsalt det som man går ind i et NM firma for.
Der er et kontant sucess beløb ved at tegne en person op, hver personlige sponsoreret giver nu og her 80 $ og giver hver måned der efter 2 $ ud over dem i dit tredje level, de giver 16 $ hver månede.

Man får 50 % af hvad ens personlige sponsorerede tjener på netværket, så der er en kæmpe gulerod i at sponsorere selv.

Der ud over er der en investerings pulje som giver 3-4 % hver uge, målet er over 15 % hver måned.

Man kan udnytte Surebet systemet, og selv foretage Surebets hvor der er en garantere gevinst, dette kræver dog en hvis kapital for at det rigtig rykker.

Håber da dette besvarede dit spørgsmål, og er der andet jeg kan være behjælpelig med, måske en dybere forklaring, er du velkommen til at skrive en PM

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)