Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af logo til website søges

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Man får jo heller intet for at stå en dag om ugen i genbrugsbutikkerne, igen man hjælper andre

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Amino: ''Her mødes iværksættere og hjælper hinanden'' Yes

Ikke alt det penge pis det er fuldstændig irelevant når Morten tydeligt beskriver han ikke har penge at tilbyde men hellere end gerne vil ligge et link!

God amino ånd..

 

 

Fra Rødovre
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For at opsummere:

Jeg var udmærket klar over det er en kontroversiel forespørgsel at komme med, men i mine øjne er der intet galt i at hjælpe hinanden hvor man kan, især ikke når der er tale om et velgørenheds-foretagende, og ikke en pengemaskine.

Når det så er sagt, er jeg meget positivt overrasket over (de fleste) folks opbakning. Tak til jer alle sammen.

Jeg har taget imod Runes tilbud og sendt ham en PM, så der er ingen grund til at skrive videre i denne debat.

Fortsat god weekend!

- Morten.

Morten - én af folkene bag http://www.lærdet.dk

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten:

For at opsummere:

Jeg var udmærket klar over det er en kontroversiel forespørgsel at komme med, men i mine øjne er der intet galt i at hjælpe hinanden hvor man kan, især ikke når der er tale om et velgørenheds-foretagende, og ikke en pengemaskine.

Når det så er sagt, er jeg meget positivt overrasket over (de fleste) folks opbakning. Tak til jer alle sammen.

Jeg har taget imod Runes tilbud og sendt ham en PM, så der er ingen grund til at skrive videre i denne debat.

Fortsat god weekend!

- Morten.

Sådan! Håber han får lavet noget fedt til jer. du må lige oprette en tråd når det er klart :D

 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Bautik:

Det er almindelig Logik at man ikke spytter en masse vrøvl ud om ting man ikke aner en pind om :)

Hvorfor blander du dig så ?

 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

På den anden side ville det være ganske god stil i det mindste at tilbyde et symbolsk beløb på 500 kr!

Det er det jeg mener, moralen i det indlæg mangler simpelthen pli.
Bliver opslået som om det bare er gratis arbejdskraft herinde, men hvis der er nogle der er dumme nok til hoppe på den limpind, er de da mere end velkomne.
Det handler ikke om ikke at ville hjælpe, men den måde tingene serveres på.
Og 500 kroner har alle råd til, ellers burde man slet ikke starte noget op.

 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

du må gerne få den her, den kan evt servere som inspiration måske? :D

hvis i skal bruge source filerne skriver i bare så pakker jeg dem og smider dem over til jer

så kan i lære det

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)