Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på website søges vedr. layout og trafik-generering

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten:
Det med logoet - How to do? Vi kan jo sagtens klatte noget sammen i photoshop/gimp, men det bliver det jo ikke super smukt af. Der er vel næppe nogen der gider lave den slags gratis? ...Som nævnt før, så er vores økonomi til at overse.

Nu sidder det utroligt hjælpsomme personer herinde på Amino, mon ikke nogle af disse ville kunne se det er til et godt formål, og vil levere et logo meget billigt eller UB evt. ved at bruge jer som reference.

Det er da set før....;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold en tekst ikke kort 20-30 ord hver side . arbejde lidt med teksterne

 

overskrifter vises hvilken ord i satser

 

lave overskrifte med jeres søgeord , jeg mener almindelige tekste h3

 

overskrifter første h1

 

underoverskrifter h2

 

peg med undersider med relevante ord , derved lav en god links struktur .

 

I titlen brug ikke domænet og lav en sælgende titlen med dine søgeord udnyt de 67 tegne lav forskellige titler , kan godt være kortere end 67 tegn med skal være relevante til hver underside , derved viser du google vejen og gør siden mere brugervenlig

 

lav gerne lidt spørgsmål og svar side en blog nyheds blog på siden mv. derved få mere indhold på siden til søgemaskinerne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Rødovre
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Koludabyg:

Nu sidder det utroligt hjælpsomme personer herinde på Amino, mon ikke nogle af disse ville kunne se det er til et godt formål, og vil levere et logo meget billigt eller UB evt. ved at bruge jer som reference.

Det er da set før....;)

Point taken, annonce in the making. :D

Morten - én af folkene bag http://www.lærdet.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke lige set alle andre indlæg, - og ved ikke om du kan bruge det her til noget..

Men siden er bare for mig en "Wall of text"... Hvis der SKAL være meget tekst på siden, skal du gøre noget ud af at gøre endnu mere "let-læselig" evt. smallere.. så den føles kortere. osv.

Leder helt vildt efter hvor jeg skal trykke henne.. du må da have et sted du mener jeg skal trykke når jeg lander på forsiden.. - Det synes jeg ikke rigtig du får kommunikeret ud.. 

Det er en ting, som også jeg selv skal blive bedre til; når man er så priviligeret at have fået 2-3 sekunder i andres liv til at de lige gider at trykke på vores link.. bliver vi nød til i de 2-3 sekunder at fortælle dem hvad foregår der og fange deres interesse. 

Og herefter, diregere dem rundt, som vi mener er den rigtige vej.

/God lørdag ;) 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Rødovre
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Update:

Så er siden blevet rettet så topmenuen fremtræder korrekt på alle siderne (det var noget værre rod med konflikter mellem jquery i javascriptet ved hhv. menuen og lightbox-effekten man får ved at klikke på billederne. Kort fortalt var de oppe at slå om "&"-tegn.)

Mht unikt logo / BOOM-banner /eyecandy osv, så er det under construction as we speak, der kommer en update når det er up and running.

Det næste der sker er en side med historier / billeder / video fra brugerne der fortæller hvor glade de er for det de har lært, noget feedback-credibility-halløj.

...Derudover er det sådan set det. Andre der har forslag til forbedringer?

- Morten.

Morten - én af folkene bag http://www.lærdet.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)