Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på website søges vedr. layout og trafik-generering

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

 

Jeg skrev for noget tid siden en lignende debat herinde, fik en masse gode svar, og vender nu stærkt tilbage med resultatet af jeres feedback. 

Det hele endte i www.lærdet.dk.

Nu er jeg nysgerrig, vi vil jo gerne gøre det så godt som muligt, så hvad kan gøres bedre? Kig ind på siden og læg et par ord - Måske om designet, måske selv konceptet, gode forslag til ændringer og generelle kommentarer.

Noget andet er generering af trafikken. I og med det ikke er en kommerciel side er vores økonomiske handlekraft (høhø) til at overse. Hvad kan man gøre for at gøre folk opmærksomme på siden?

Vi har leget med SEO som vi nu bedst kan, oprettet facebook-gruppe og endda smidt et par kroner efter en facebookkampagne. ...Men vi synes folk fortjener at kende til ideen, så vi vil gerne ud til endnu flere. Ideer?

 

På forhånd tak! 

- Morten.

Morten - én af folkene bag http://www.lærdet.dk

Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg synes siden virker lidt tom..

Topbanneret ville jeg vælge og lave lidt mere boom agtig

 

Wundermann

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig.

Lidt mere indhold på siden, både for brugere men også for søgemaskinernes skyld.

Også skal du have lavet et godt logo/top banner, så syntes jeg faktisk det virker okay.

Fra Rødovre
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Wunder!

 

Tak for dit svar, men vil du ikke uddybe hvad du mener med "tom"? 

Mht "topbanneret" går jeg ud fra du mener den grønne menu i toppen. Det er helt bevidst at vi har valgt at holde siden "let" og behagelig, Vi forsøger ikke at pådutte nogen noget. Tænk "feel good", ikke "køb køb køb KØB!". ;)

Morten - én af folkene bag http://www.lærdet.dk

Fra Rødovre
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Koludabyg!

 

...Mere indhold på siden? Nu er siden jo pr. def. en ret "let" side, helt bevidst. Men fortæl, hvilken slags indhold kunne være relevant?

Morten - én af folkene bag http://www.lærdet.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Evt. par eksempler på succes historier.. selvfølgelig gerne fra bruger selv.

Altså brugere der har haft glæde af jeres side, og haft en succes med at hjælpe hinanden, hvis du forstår hvad jeg mener ?

Sådan et par eksempler vil både give indhold og troværdighed til siden.

 

Fra Rødovre
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Koludabyg:

Evt. par eksempler på succes historier.. selvfølgelig gerne fra bruger selv.

Altså brugere der har haft glæde af jeres side, og haft en succes med at hjælpe hinanden, hvis du forstår hvad jeg mener ?

Sådan et par eksempler vil både give indhold og troværdighed til siden.

Ah ja, absolut. Jeg er helt med.

 

Det har vi også i støbeformen. Vi lægger snart nogle videoer op, hvor vi har været ude og se nogle undervisnings-lektioner indenfor x, hvor vi har optaget lidt af den, og fået et par kommentarer af både elev og underviser.

...Men ville det være bedre at lægge det op som tekst og billeder? Mht SEO ville det nok, men troværdigheden i en video er en del højere. Alle kan jo skrive "Mogens siger det er et fantastisk koncept!" Men hvis Mogens nu rent faktisk siger det på video er der ikke så meget at være i tvivl om?

Morten - én af folkene bag http://www.lærdet.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes overordnet at siden er dejlig enkel og let at finde rundt på. Der er dog nogle problemer:

I skal have arbejdet lidt med browserkompatibilitet. Især headeren ser noget forskellig ud, om man ser den i IE8, Firefox eller IE7.

Når jeg klikker på FAQ får hovedmenuen runde kanter og shadow. Fedt, men hvorfor ser den ikke sådan ud på de andre sider?

Det vigtigste er dog, at jeg synes, I skal få lavet et unikt grafisk logo.  Det ser mere professionelt ud og en grafisk identitet vil hjælpe folk til at genkende jer.

Håber det kan bruges :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nemlig, lige det jeg mente.

Ja, men kan du ikke både have lidt tekst på siden, også have nogle videoklip som mere eller mindre siger det samme.

Fra Rødovre
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Vium:

I skal have arbejdet lidt med browserkompatibilitet. Især headeren ser noget forskellig ud, om man ser den i IE8, Firefox eller IE7.

Når jeg klikker på FAQ får hovedmenuen runde kanter og shadow. Fedt, men hvorfor ser den ikke sådan ud på de andre sider?

Det vigtigste er dog, at jeg synes, I skal få lavet et unikt grafisk logo.  Det ser mere professionelt ud og en grafisk identitet vil hjælpe folk til at genkende jer.

 

Hej Morten,

Det med browseren ser vi lige på. Vi er alle amatører, så det tager nok lidt research fra vores side. 

Mht. runde kanter og shadows, så er det godt du pointerer det. Jeg havde ikke selv set det. Fejlen ligger i et javascript der giver vores "lightbox" effekt når du klikker på et billede. Jeg aner bare ikke hvordan man retter op på det. Det virker meget mystisk.

Det med logoet - How to do? Vi kan jo sagtens klatte noget sammen i photoshop/gimp, men det bliver det jo ikke super smukt af. Der er vel næppe nogen der gider lave den slags gratis? ...Som nævnt før, så er vores økonomi til at overse.

 

Morten - én af folkene bag http://www.lærdet.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)