Jeg har for længe siden foreslået Hr. Thorborg at lave en videosektion hvor Aminoer og eksperter kan uploade videoblogs, foredrag/messe videoer, og tutorials indenfor iværkætteri, opdelt i de kategorier vi allerede kender herfra.
Jeg tror at det er et spørgsmål om tid, da det er et medie som oftere bliver brugt.
Jeg gætter på at Amino Video/tv sektionen kommer i fremtiden, med LIVE streams fra div. messer, og foredrag som ekstra features.
@Kristoffer. Jeg synes at det er frisk gjort af dig at starte med at videoblogge, held og lykke. :)
Det er rigtigt, at der er mange pizzakæder på Island. Mon ikke det er http://www.dominos.is/ du mangler / tænker på?
Så vidt jeg husker, har Justeat også været på Island, men har trukket sig pga. finanskrisen deroppe.
Dit tankesæt om internationalisering er fin. Island har et af verdens højeste koncentrationer af IT pr indbygger og de læser mange bøger. Det skyldes helt sikkert, at Island er et ø-samfund.
1. Start med at forklarer baggrundslyden, så man har en forklaring på den. 2. Stå ikke of rock frem og tilbage som du gjorde. 3. kig mere i kamaraet og ikke så meget væk. Dit blik er noget flakkene. 4. Fortæl med lidt mere liv og glød.
Emnet var sådan set interesant nok, men de overnævnte ting, tog ligesom opmærksamhedden væk fra dit budskab. Ellers syntes jeg sådan set, du klarede det fint og så ser du jo rigtig "cute" ud. ;-)