Målet var at få et let, lyst og brugervenligt design der underbygger vores budskaber og ønske om at levere en rigtig høj kvalitet.
Som i måske kan lure er vores primære fokus på driftede løsninger af en hvis størrelse.
Som bonusbemærkning vil jeg lige indskyde at det næste site der får en overhaling bliver http://www.crmsys.dk, det trænger, men mere om det en anden dag.
I er velkomne til at komme med konstruktiv kritik til acenet.dk
Hvad med at lave en call to action knap, som toner siden ned når den aktiveres - derefter har den besøgende mulighed for at sende kontaktoplysninger til jer (lidt ala den kontaktform, som I har nederst på kontaktsiden) - her mener jeg på forsiden og på produktsiderne?
Mange vil hellere have kontakt pr mail - giv den besøgende mulighed for at blive kontaktet enten pr. mail eller telefon (vi mangler også denne mulighed på vores nye side).
Jeg har lidt svært ved at læse den hvide skrift på den grå baggrund i footeren (måske skal teksten have en anden farve?).
Hvad med at lave en call to action knap, som toner siden ned når den aktiveres - derefter har den besøgende mulighed for at sende kontaktoplysninger til jer (lidt ala den kontaktform, som I har nederst på kontaktsiden) - her mener jeg på forsiden og på produktsiderne?
Mange vil hellere have kontakt pr mail - giv den besøgende mulighed for at blive kontaktet enten pr. mail eller telefon (vi mangler også denne mulighed på vores nye side).
Hej Søren, tak for din tid.
Vi har en "udfordring" med folk der henvender sig på to linjer i en e-mail og ønsker en masse information om hvordan vi kan drive deres super fancy website på en redundant clusterløsning med failover og hele svinerinet, og så tilmed gerne vil have den indledende dialog pr. e-mail.
Det kan hurtigt blive en stor tidsrøver at fremlægge en løsningsmodel og snakke frem og tilbage pr. e-mail, så sådanne dialoger vil vi helst have pr. telefon, så vi ikke bruger timevis på noget der kun bliver til ingenting. Og det er nu engang hurtigere at vende en stak forskellige mulige løsninger i en telefon eller til et møde, og så derefter fremsende tilbud pr. mail. Det er desværre erfaringen gjort gennem de sidste små 6 år med acenet.
Jeg er også ganske overbevist om at en kunde der ønsker en seriøs dialog ikke er bange for at tage snakken i telefonen eller mødes over en kop kaffe.
Åbningstid samme med telefon på forsiden , evt. fjern der står man kan kontaktes i åbningstiden , da da man skal hen på anden side for så at se åbningstiden , vælg en af disse 2 løsninger
er i godkendt registrant af DK domæner vis i er det vil jeg skrive på side, det syes jeg skaber troværdighed
vis man kan betale med dankort frem med det logo på siden , det syes jeg også skaber troværdighed
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows