Gratis brochure om mobil markedsføring
Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
SørenLarsen
Fra
Inmobile ApS
Skrevet
23-04-2010 kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Hej med-aminoer, Hvis ikke du har lagt mærke til det, så er vores online identitet blevet opdateret, både på web og i vores nyhedsmail. I den forbindelse giver vi, kvit og frit, en inspirationsbrochure omhandlende mobile marketing og mobil kommunikation til alle, som tilmelder sig vores nyhedsbrev (og du kan sagtens afmelde dig igen, hvis ikke du finder brochuren interessant!). Du tilmelder dig vores nyhedsbrev på vores hjemmeside (hint: under menuen i venstre side): www.inmobile.dk/mobile-marketing Ha' en fantastisk weekend alle sammen!
Svar
Tilmeldt 27. Apr 07
Tilmeldt! Ser frem til at modtage lidt læsestof
Svar
Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Hej Nicolaj, Tak for det Jeg håber du kan blive lidt klogere..
Svar
Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
I må hjertens gerne give feedback på vores nye hjemmeside, nyhedsbrev og brochure , hvis I har tid og lyst. På forhånd tak!
Svar
Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Rene C. Larsen
Skrevet
23-04-2010 kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Søren
Overvej ordet brochure, i mine ører giver det tydelige associationer om en salgsbrochure. Måske ordet inspirationshæfte er bedre??
Svar
René C. Larsen
tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV
Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Hej Rene, Det kan du have ret i! Det vil jeg lige drøfte med mine partnere. Tak for feedback..
Svar
Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Tak for alle tilbagemeldinger - det sætter jeg stor pris på! Har du fået vores gratis brochure omhandlende mobile marketing ? Hvis ikke, så tilmeld dig vores nyhedsbrev og få den tilsendt indenfor få øjeblikke. Hvad siger du til vores nye online profil?
Svar