Jeg har modtaget en tilfældig mail, og set et firma der garanterer 1000-10.000 reelle besøgende på dit site pr mnd fra ca 50,-kr pr mnd.
Jeg ved ikke om dette er fake eller ej men det lyder næsten for godt til at være sandt.
Min situation er dog at jeg sælger jakkesæt, skjorter osv (skræddersyede) til meget billige priser, og det er jo mere eller mindre alle typer der kan bruge dette, så jeg tænker lidt er det værd at smide nogle penge efter det eller... Jeg kunne nemlig sagtens bruge 5000 extra besøgende pr mnd. Men det kunne alle andre vel også..
Tjaa... Mit bedste gæt er at det intet er værd... Kvalitets traffik er ikke så biligt... Hvis du har lyst kan du jo prøve... 50 kr er jo til at overleve at tabe...
mvh. Anders Holm Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.
Please note that traffic from this service can come from a wide variety of websites and will not match the quality of search engine traffic from Google, Yahoo or MSN.
Så de siger jo faktisk selv at det er "low quality"... Det er sikkert en blanding af pointsites og lignende...
mvh. Anders Holm Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.
Jeg ved godt det ikke er en kæmpe investering, men jeg gider ikke betale til firmaer som ikke laver noget for pengene, også jeg ligeglad med om det er 50.000,-kr eller 50,-kr pr mnd der skal betales.
Jeg kender ikke så meget til denne type marketing, andet jeg ved der er nogen der siger email markting er super fedt hvis man kan skaffe de nødvendige mail adresser.
Jeg kan ikke, så vil gerne finde et firma der sender ud til alle mulige for mig uden jeg skal skaffe de "forbandede" mails ;-)
Jeg har kunder med over en kvart million besøgende om mdr, og der kan jeg da sagtens finde utroligt mange tusinde der aldrig kommer til at konvertere...
Du ved ikke hvordan denne trafik er strikket sammen... hvis nu du kun får "long tail" besøgende... med 1-2 besøgende pr keyphrase... de er uhyre svære at gøre noget som helst ved, og derfor er de ikke særligt generøse for din e-forretning..
selvfølgelig er det noget andet, når man garanterer over 20.000 besøgende om mdr... men så er prisen sikkert også noget andet..
1.000 er i mine øjne ikke noget der kan gøre noget for din e-forretning - isoleret.
Det samme firma tilbyder op til 10 tusind besøgende pr mnd. Hvis jeg smider penge efter det, er det så noget (efter din mening) noget som der vil kunne ses på bundlinien, eller handler denne type firma om blot at stjæle penge uden aft lave noget ?
Jeg har før brugt Donkeymails til nogle af mine gambling sites. Prisen er ca. $10 for 10.000 besøgende og de kan levere ca. 5.000 om dagen. Det giver ikke ret mange tilmeldinger, men set over en længere periode har jeg overskud på det. Overskudet skyldes nogle få rigtig gode spillere jeg har fået ad den vej.
Jeg gjorde en hel del i det på et tidspunkt og da valgte jeg en lidt højere pris, så jeg kunne segmentere og udelukke f.eks. kinesiske kliks.
hej, har prøvet innedhits over to gange, første gang fik jeg en hulens masse trafik der kun var på siden i ca.2-3 sekunder så ret sikker på det er noget automatiseret trafik der ikke sidder rigtige mennesker bag. desuden fik jeg ikke et eneste salg.
anden gang fik jeg ikke særlig meget trafik og ingen salg stadig, bruger dem aldrig mere til denne service, dog bygger de nogle link til mig pr måned for en billig penge og det er jeg sådan set meget tilfreds med.
Hvis jeg var dig ville jeg hellere betale de 50,- for at undgå deres trafik... Som andre har været inde på skal du nok ikke regne med nogen konvertering på over 0,0% af trafikken....og i det tilfælde, hvor usandsynligt det end måtte være, at trafikken rent faktisk bestod af rigtige levende mennesker, hvilket indtryk af din virksomhed ville det så give? For 50,- om måneden er der jo kun een måde at lede mennesker til dit site, og det er ved vildledelse - dit site/brand vil så være endestationen for den vildledning...
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Jeg vil gerne have noget reelt traffik og jeg ved der eksisterer firmaer der tilbyder det. kender bare ikke de fornuftige, men kun dem der er på alles "lorteliste" så at sige..