Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktbilleder af fødevare til webshop?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'es

Er der nogen af jer der ved om man kan købe sig til sine produktbilleder til sin webshop?

Jeg er nemlig ikke sikker på at få udleveret billederne af de produkter der skal sælges på min/vores webshop (som er føde og dagligvare), så er der nogen steder man kan købe sig til dem?

Jeg kan selvfølgelig få en fotograf til at gøre det - men satser på det vil komme til at ligge i den dyre ende?

Mvh Uffe

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu nævner du ikke hvad det er for specifikke produkter ud over at det er fødevarer.
Men tag fat i leverandøren som du køber fødevarene af. De har vel en interesse i at du får salg i webshoppen :)

 

Vh

Dennis

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit hurtige svar!

- Vi har ikke rigtige nogle specifikke fødevareprodukter - vi vil nemlig gerne have så mange som muligt med!

Og vores leverandør ligger ikke selv inde med billederne - så ville bare høre om man kunne købe/finde dem nogle bestemte steder.. ellers må vi jo bare igang med kameraet!

 

Fra Hørsholm
Tilmeldt 17. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

uffehs:

Tak for dit hurtige svar!

- Vi har ikke rigtige nogle specifikke fødevareprodukter - vi vil nemlig gerne have så mange som muligt med!

Og vores leverandør ligger ikke selv inde med billederne - så ville bare høre om man kunne købe/finde dem nogle bestemte steder.. ellers må vi jo bare igang med kameraet!

 

Hej Uffe

Du kan forholdsvis nemt selv tage nogle ret gode produktfotos med et almindeligt digitalkamera. Det handler primært om 2 ting; lyssætning og billedbehandling. Når du skal tage billederne, så sørg for at bruge samme lyskilder hver gang, samme afstand fra kameraet, og hold dig fra lokaler med direkte sollys.

Angående billedbehandling så kan du behandle dem i programmer som Photoshop eller Gimp, hvor du kan finde teknikker til hvidlægning af baggrunden. Det er ikke så svært at finde ud af, men har du brug for assistance til at behandle billederne i Photoshop, så er det også noget jeg tilbyder.

Er du interesseret, eller vil du spørge om noget, kan du sende mig en mail herinde eller klikke ind på www.hjemmeside.pro 

Mvh Thomas/ Saba Tech

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers tager du fat i producenterne, og får tilladelse til at bruge deres billedbank - de har som regel billeder liggende af de produkter de forhandler.

Mvh

Jesper

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Thomas, du får det til at lyde meget nemt. Og det er det da også for mig som ikke laver andet. Men for Uffe som helt sikkert er rigtig god til noget med fødevarer, ligger det måske en smule fjernt. Det er altid en opvejning af tid og penge om man skal løse opgaven selv eller få en fagmand til det. Uffe kan risikere at bruge rigtig meget tid på noget som han aldrig bliver helt god til og resultatet bliver måske også kun halvt så godt som forventet. Man skal brug tiden på det som man er god til og købe sig til resten. Det skal selvfølgeligt altid afvejes i hvert enkel situation, men brug dine resurser og penge rigtigt - Sagt med andre ord, gør det rigtigt fra starten.

Med venlig hilsen

Ulrik

Fra Århus
Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uffe.

Jo bedre billeder - jo mere salg... Jeg er en reklamefotograf baseret i Århus, så bor du i nærheden kan vi måske lave en aftale, vi begge er tilfredse med. Du er meget velkommen til at kontakte mig på info@latentimage.dk.

Med venlig hilsen

Tom

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak til jer allesammen for svar og tilbud.

Gik dog sådan at det ikke lige lykkedes (alligevel) med den leverandør - ØV!.

Så vi forstætter jagten, og håber vi kan få billederne hos nogle andre (:  - men ellers tak for jeres tilbud..

Mvh Uffe

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske var det en god forretning for den leverandør at få taget nogle gode produktfotos. Udgiften er hurtigt tjent hjem i form af mer-salg - specielt hvis billederne bruges i flere shops.

Har du prøvet at foreslå det og evt. presse lidt på. Med alle de web-shops, der er i dag, tør jeg vædde på, at du ikke er den eneste, der har lyst til at forhandle deres produkter på nettetSmile

Mvh.

Carsten

 

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Fotograf Carsten Olsen:

Måske var det en god forretning for den leverandør at få taget nogle gode produktfotos. Udgiften er hurtigt tjent hjem i form af mer-salg - specielt hvis billederne bruges i flere shops.

Har du prøvet at foreslå det og evt. presse lidt på. Med alle de web-shops, der er i dag, tør jeg vædde på, at du ikke er den eneste, der har lyst til at forhandle deres produkter på nettetSmile

Mvh.

Carsten

 

Tak for dit svar Carsten..

Jamen det var en lidt underlig situation, fordi billederne var vidst taget men ved ikke om det var fordi det var andre der "ejede" dem. Men vi fik ikke nogen aftale i hus alligevel med dem, så håber på de næste vi skal snakke med har billederne til rådighed (:

Mvh Uffe

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)