Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Respons på elektroplanet.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Nu er vi endelig ved at være klar med vores nye webshop, og derfor vil vi selvfølgelig gerne høre jeres mening om siden.

Vi er meget modtagelige for ris/ros omkring shoppens design - funktionalitet eller hvad der ellers falder jer i øjnene!

Adressen er:

www.elektroplanet.dk

Vi ser meget frem til at høre jers respons!

Mvh

Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:28

Let og overskuelig side.

Det eneste jeg synes der mangler er helt øverst. Jeg synes det er lidt kedeligt bare med 'Elektroplanet.dk' i sort med den grå baggrund. (:

Måske noget farve der matcher resten af sitet og et billede (: det ville peppe den lidt op synes jeg.

Men ellers rigtig god og indbydende! Jeg ville selv handle på den, da jeg synes den er flot sat op og virker meget troværdig.

+++++ her fra ;)

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Skrevet kl. 16:46

tusind tak for de fine ord :)

jeg burde måske også have skrevet at vi er igang med at få lavet Logo som skal ligges ind i toppen, så det er vi allerede opmærksom på :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:55

Mangler logo på siden der siger hvad i sælger , designet ser meget hjemmesikket ud , da er power effekt ikke er der .

Logo fjern domæne navn og lav et sælgende budskab hvad i sælger.

De hurtige 2-3 sekund første man kigger på siden og forstår hvad i sælger ,det når jeg ikke ligge at fatte så hurtigt .

Kontaktsiden lig alle kontaktoplysninger der igen telefon nummer CVR nummer ., lav en kontaktformular på kontaktsiden derved lettere at kontakte jer.

Fjern velkommen i titlen og domæne navnet , brug pladsen til et sælgende budskab ,det er denne her titlen jeg mener <title>Elektroplanet - Velkommen til Elektroplanet.dk</title> huske der kan være 67 tegn i titlen udnyt den godt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Skrevet kl. 17:02

Tak for respons :)

Jeg har lige opdaget at vores produkter på forsiden under "nye produlter" er forsvundet, så dem skal vi lige have fundet frem igen :)

Tak for kommentaren angående velkommen i titlen, det vil vi prøve at arbejde lidt videre med.

Hvad siger i andre? :)

God dag

Mvh Thomas

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)