Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Autobord

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Aug 05
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder med en opfinder/iværksætter, som har lavet et fint produkt: WipSonn Autobord. Et bord til at have i bilen til opbevaring af papirer, mobiltlf., etc. samt som skrivepult (ikke når du kører!). Bordet kan ses på www.wipa.dk . Wipa Design er hans firmanavn. Han er lidt af en multikunstner, spiller og udgiver musik, designer møbler og andre ting.

Jeg har prøvet at sælge autobordet for ham, men det er kun blevet til ganske få styk. Prisen er kr. 1350,- + moms og forsendelse. Bordet er fremstillet i MDF-plade og er i en super kvalitet.
 
Han har p.t. et lager på et halv hundrede stykker, som vi selvfølgelig gerne vil have solgt. Jeg har prøvet de gængse biltilbehørskæder, men de mener udsalgsprisen bliver for høj og, at salget vil være begrænset og derfor vil de ikke tage det ind.
 
Sidder der købere til dette parti ude blandt Amino-folket?Jeg sender gerne brochure over bordet.
 
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Måske kan I finde noget inspiratio til salg og forhandlere ved at kigge på den tilsvarende situation i udlandet, der bliver et sådan produkt kaldet et "car desk". Hvis du søger på Google finder du tilsvarende produkter i udlandet, både budget modeller der koster under 1000 kroner inkl. moms og meget dyrere executive modeller.
Tilmeldt 12. Aug 05
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thor,

Jeg kender godt produktet Mobile Office, som er amerikansk.
 
Det jeg havde håbet på via mit indlæg, var kontakter til mulige købere af dette lille parti på ca. 50 stk. og måske også en indgangsvinkel til fremtidige aftagere af WipSonn Autobord. Ikke nødvendigvis i samme udførelse som i dag og måske heller ikke til samme pris. Hvis der kunne findes en fast aftager, tror jeg produktions- og salgsprisen kan presses noget ned.
 
 
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv evt. at kontakte "Danske Sælgere" (fagforening) og forhør om priserne for at annoncere i deres medlemsblad - Sælgeren.
 
Her vil i med garanti ramme jeres målgruppe, - kørende sælgere i DK. Og så tror jeg oven i købet at deres annonce-millimeter er til at betale...!?
 
Held & lykke....
 
 

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)