hehe, fedt svar Niels ;)
Mvh. Morten |
Der er rigtige mange webfolk herinde.tjener i noget. Jeg synes der er hård konkurrence herinde om kunderne. Måske er web lavning jeres bijob ?
Jeg klarer mig lige akkurat ;-)
hehe, fedt svar Niels ;)
Mvh. Morten |
Jeg klarer mig lige akkurat ;-)
|
Man kan godt sige det er mit bijob, da mit job er skolen Jeg er næsten lige gået i gang som ''webmand'' og jeg synes det går meget fint. |
For første år siden jeg startede går BIGBuy.dk i + :-) Så det har ikke været en million succes, men hårdt arbejde hvor man lærer af mange dumme fejl (læs dumme udgifter). Nu kører det og siden passer nogenlunde sig selv.. Jeg arbejder ved siden af OG læser. Er færdig med studiet til sommer hvorefter jeg starter fuldtid som ejendomsmægler, så må vi jo håbe biksen kan køre videre når jeg skal arbejde 60timer om ugen Det korte svar, jeg tjener ikke kassen på firmaet, men ved ikke om webshops går under "webfolk" |
Havde jeg brugt timerne på at dele aviser ud, frem for at bruge tiden på web-snedkeri, så havde jeg forlængst nået den første million. Nu nøjes jeg med at fryde mig over min nye cykel |
Ceta Design og hoved indtægt og et seriøst firma. Vil ikke sige det bare køre. Det er hårdt arbejde at komme ind på et marked der er så booket i forvejen og det har også haft sin pris der har ført til fyringer. Vores største problem var at vi kun har ansat professionelle og mange gange ønsker kunder ikke at betale for den kvalitet og bestemmer sig i stedet for at hyre folk der ikke har kontor eller medarbejdere og derved kan give en "bedre" pris. Men alt i alt så har vi kunder nok og har måtte genansætte fordi der pludselig er kommet drøn på. |
CetaDesign din total leverandør inden for medie.
Well, en af mine konsulenter (freelance ansat) har købt en sprit ny Jaguar på gode danske hvide plader. Selv behøver jeg ikke noget så flashy |
Jeg skal snart købe en ny cykel.....gider ikke gå mere.. |
¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm
Er det bare mig der tænker at alle svar må være "inhabile" ? Jeg formoder at de fleste der har ondt i salget ikke har nogen interesse i at lægge sin tilståelse ud på nettet. Man får ærlig talt ikke kunder ved at sige man sidder og piller sig i røven. Bluff betaler sig, og var jeg en webudvikler der havde levet af havregrød og knækbrød og wow-online i tre måneder, ville jeg alligevel bruge lidt tid hver aften - før eller efter vild med dans, på at sprede det gode budskab om hvor forrygende min forretning går - i al beskedenhed naturligvis - ikke noget huhej vilde dyr, men lægge små diskrete hints ud. Og så ville jeg blive superglad for en lejlighed som denne til at fortælle at det faktisk går ok ! :-) For så kan det være at nogle potentielle kunder kan se at jeg rent faktisk tjener penge allerede på det de har brug for.
Nå, men det kan da også være at jeg tager fejl og at webbranchen i virkeligheden er en guldmine for mange. |
Hehe klassisk jyde !!! :-) |