Jeg søger en dansk Swarovski grossist, der kan bestille nogle helt konkrete typer Swarovski sten hjem, og som jeg forhåbentlig kan få et længerevarende samarbejde med.
Mængderne jeg har brug for vil ikke være så store her i opstart.
Er du Swarovski grossist eller kender du én? Så hører jeg meget gerne fra dig!
Jeg ved at Swarovski forhandles i mange forretninger her i Danmark. Du kan evt også spørge i din lokale optiker hvor de får deres Swarovski briller fra, forudsat at du ikke vil forhandle briller. :-)
Håber du kan bruge mit input til noget og held og lykke med at finde en god leverandør.
Ja, og hvis du ikke er frisk på en lille køretur, kan du evt. benytte mail eller telefon og så benytte diverse postfirmaer til at levere, hvilket også sker hos en hvilken som helst anden leverandør.
Lise G:
hej det er da meget bedre du lige suser derned og selv vælger ud ovs så får du også en bedre pris der er bare 1600 km
Det ville da ikke være dårligt med en lille forretningsrejse :-) Men det er næppe det pengene skal bruges til her under opstart ;-)
Jeg har kontaktet Swarovski og er blevet henvist til en dansk grossist, da de endelig forstod hvad jeg mente i min mail på engelsk. De havde ikke lige helt styr på hvad en "wholesaler" var :-D