Hej, |
Super Domæner.. husk lige slutdato og evt. mindstepris! Så er der rigtigt mange der bliver glade :)
Jeg vil gerne byde 200 for alle 4 :) med den forudsætning der kommer en deadline :)
Hej, |
Super Domæner.. husk lige slutdato og evt. mindstepris! Så er der rigtigt mange der bliver glade :)
Jeg vil gerne byde 200 for alle 4 :) med den forudsætning der kommer en deadline :) |
Gode domænenavne, byder 250,- for alle 4. |
Auktionen slutter i morgen kl. 12.00
Electro.dk budt 200,- |
Nu er det ikke for at være en røv..... Men er det ikke ulovligt, at handle med domænenavne? |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Lad os tage den over PM og ikke ødelægge tråden i en endeløs diskussion som ikke omhandler topic, hvilket jeg er træt af. Skriv på PM vedr. diskussion. |
Nej - kun hvis de er købt med vidersalg for øje.. Kan jo være at det er nogle projekter de er købt ind til, men vedkommende ikke har tid / penge / lyst osv. at fuldføre disse projekter og derfor så vælger at sælge dem igen... Helt legalt... Dette har været oppe før. Tip: En anden gang skulle du måske rette henvendelse til sælger via PB fremfor at skrive dette i tråden, kunne jo afholde nogen fra at byde... Vi er jo ikke her for at ødelægge hinandens forretninger :) Fortsat god aften / Peter |
Jes
Jeg gider sådan set heller ikke diskutere domænelovgivningen.... Men nu er det engang sådan at der er ulovligt, at handle med domænenavne. Så uanset hvad man må mene om det er det da lidt mærkeligt der tilsyneladende foregår en livlig handel med dem herinde.... Synes du ikke? |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?