Jeg har nu luret på Amino i en måneds tid, og er voldsomt begejstret for entusiasmen og aktiviteten på forummet. Så jeg vil gerne takke for alle de gode tip jeg allerede har fået - helt uden at spørge :-) Så jeg har registreret mig, og dette er min første post: Hvis nogen orker at se på endnu en Scannet shop, vil jeg meget gerne have feedback på min nye side: ur-tid.dk Siden er ny, og jeg er bestemt ikke faglært grafiker. Men jeg har brugt erfaringerne fra min interesse-side: guzzitech.dk, som på 4 år er blevet verdens mest omfattende Moto Guzzi side. Jeg lægger vægt på at gøre det let for brugeren at navigere på siden, og mere erfarne web-byggere vil muligvis klaske sig på lårene af mine resultater, men længere strækker mine evner ikke...... Så please - lad mig få en vurdering afmin nye ur-butik. |
Gider i vurdere endnu en Scannet shop ?
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
|
Har kikket på din site, den er bare ok. Jeg synes personligt man skal sørge for at folk ser produkterne og ikke alle mulige andre effekter, så dit farve valg osv. er bare ok. Eneste minus jeg kan finde er beskrivelsen af Junkers, denne skulle efter min mening ikke stå midt i synsfeltet, når man klikker sig ind på siden. Her skal der være noget der tænder folk, evt. noget eklsusivt som sætter en trend, så folk stiller efter dette på sitet.
Man skal altid huske at det produkterne ser skal sælges, ikke sitet. Håber du får vind i sejlene. |
Jeg har selv været i tvivl om farvevalget var "spændende" nok, men det vægter meget højt for mig at siden ikke bliver "poppet". Jeg vil gerne give kunderne en fornemmelse af tryghed ved at virke seriøs og saglig - og så ved at lave lidt story-telling. Ud over de nuværende infosiden om ure, fly, og vandtæthed, planlægger jeg et par sider mere, med hjælp til at vælge mekanisk eller quartz ur, og noget detaljeret information om de enkelte urværker. Det er også korrekt at velkomst teksten er noget dominerende lige nu, men den bliver reduceret kraftigt så snart betalingsgateway''en er på plads....... (Den røde tekst skal væk når kortbetalingen virker) Der er i øvrigt flere ting i den valgte style sheet jeg ikke er tilfreds med, men jeg har ikke evner til at ændre det selv. Så snart jeg ved om min forretningside er bæredygtig skal jeg have noget prof. hjælp til finpudsning af siden. Så hvis der er nogen der sidder med nogle flere guldkorn til forbedring, bliver de modtaget med tak. |
Hej har også lige kigget din side, og synes da den er flot. Det er rigtig at den er grå, men det får den også til at fremstille produkterne mere eksklusivt (i hvert fald for mig), fremfor en masse neon farver eksempelvis. Så jo den kan du godt være tilfreds med. Henrik |
|
Det er bestemt en af de bedre løsninger ;-) Der er dog nogle småting jeg ville lave om på. 1. Tydlig indkøbskurv, som hele tiden er synlig og viser antal varer i kurven, samt en synlig knap hvor du kan tilgå kurven. Den knap der er i menuen nu, kan være lidt svær at finde. Husk at det er gennem kurven at kunden tilgår kassen. Positivt at man kommer direkte ind i kurven når man har lagt et produkt i. 2. Jeg ville prøve at skabe lidt mere glans over designet. Designet, som det er nu, få mig til at tænke på min gamle folkeskolelæres ur med slidt læderrem som han havde arvet fra sin fars fars fars fars fars far som havde fundet det på bunden af havet. ( ok overdrivelse fremme forståelsen ;-) ). Det er ikke lige sådan jeg gerne vil se mit eget Junker. Uret er mandens smykke, der er glamour og prestige i at have et lækkert ur. Du skal give folk en følelse, når de handler ved dig. Prøv evt. at snakke med nogle af de kreative designere her på amino. Man kommer langt for et par tusinde kr og de vil hurtigt tjene sig hjem igen. 3. Arbejd også med dine produktfotos. Prøv at lege lidt med lyssætningen. Dine billeder virker meget "døde". Men alt i alt en velfungerende shop. Håber du kan bruge det til noget. God vind / Charly |
Det bekræfter jo fint mine egne holdninger til mit arbejde: Brugervenligheden og generel opsætning er OK, men den grafiske fremtoning kan forbedres - både på generelt layout og produktfoto''s. Alt det skal jeg finde noget prof. hjælp til, så snart jeg kan se om min ide overhovedet er bæredygtig - lige nu skal jeg i gang med at finde ud af det med Adwords........ Tak for hjælpen indtil videre. |
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)