Godaften Amino Jeg har i et stykke tid gået med idéen om et kæmpe forum. Også tænker de fleste nok "Nå..."... Men her tænker jeg på en rygrad til forums.. En kæmpe database, med alle forums, og indlæg. Alle med en hjemmeside vil så have mulighed for at koble op på denne database, og skrædersy layoutet til at passe til deres side. Man har så mulighed for at vælge om man vil have et lukket forum, eller om man vil have et åben forum. Herved menes om forumet kun er til brug for denne side eller om indlæggene skal deles mellem alle siderne som bruger dette forum. Forviret? Lad os sige vi har et forum med titlen "Spil", "Hardware", "Software" og "Netværk". Så har vi www.enside.dk som vil have et forum med "Spil" og "Software". Så er der www.enandenside.dk som har "Hardware" og "Software", hvilket så vil sige at de to sider deler indlæggene i forumet "Software". På den måde kan man skabe stor aktivitet på små sider da mange små sider, vil skabe et stort forum.. Kan i se idéen eller er jeg helt ude i hampen?? Konstruktiv kritik modtages gerne |
Spørgsmålet er egentlig om der er nogen der ville bruge en sådan service.. Som skulle være gratis...