Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

RSSBot.dk beta - Hjælp mig med nogle RSS feeds og evt. mangler

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amioner

Jeg satte mig for at prøve en teknik af jeg selv har lavet når jeg er ved at udvikle projekter og andet programmering, derfor har jeg lavet dette projekt på 2 døgn http://rssbot.dk hvor jeg vil samle en masse infomartioner pr automatik, booste andre blogs med trafik og på sigt lave endnu mere på den, lige nu er den nået til version 0.0.7 som er en lukkede beta kan man godt sige, da jeg ikke "reklamere" for siden.

Jeg mangler feedback på selve siden og ikke på evt. stavefejl der måtte være, designet er bevist "kedeligt" for at bevare simpleheden, tager gerne imod ideer og evt. kritik hvis det ikke bliver en "alm. Amino sviner"

Håber på at du vælger at tilføje din blogs RSS feed til mit system, håber alt godt her fra og håber i vil hjælpe mig med at finde evt. fejl og mangle og smide lidt feedback på mit projekt

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ind til nu er der 16 tilmeldt blogs, takker for alt ind til nu, bla. iphoneguiden.dk og ipadguiden.dk har tilmeldt sig som testere, håber der er flere her inde fra der vil hjælpe og bakke op.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg også tilmeldt et par stykker!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, de er nu godkendt :) håber der er flere der meler sig, smid gerne lidt feedback.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

12 bruger har nu til sammen tilføjet 21 feeds til denne løsning håber på der er flere af jer der ude der vil være med til at teste mit beta site.

Tilmeldt 23. Oct 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Generelt set er det et fint og simpelt design uden nogen ting der skiller sig ud. Jeg får straks tankerne på apple.com men det er der bestemt hellere ikke noget dårligt i, da de i mine øjne fremstår som dem der kan levere kvalitet og flot design.

Jeg kunne dog godt tænke mig, at der var lidt mere luft mellem diverse menu punkter da de er meget klemt sammen... Også ville det efter min mening hellere ikke blive dårlige med en border omkring dropdown...

 

Kimedia.dk  |  Kreativt oneman webbureau

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en lille ting på "opret bruger"-siden... Kodeordet står synligt, når man indtaster det.

Du skal lige erstatte type="text" med type="password" på de to password-felter :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

God ide du fik rss - feed på din side derved selv kan tilmelde din webdesigner side rss - feed portaler og din egen rss - feed portal , og når laves en blog nyhed side derved lidt mere indhold på siden til søgemaskinerne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har smidt en række RSS fed mine egne sider, så må du afvise dem du eventuelt ikke kan bruge :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

kimedia: tak for rosen, tror du tager fejl af rssbot.dk og phptech.dk men er naturligvis glad for rosen og kretiken på phptech også :)

Jimmy Carlsen: tak for tippet, en bug jeg lige havde overset som jeg vil bringe i orden, :)

Mikael: Jeg takker, idé er et lave et link index der er SEO venligt, syndes jeg man mangler meget på nettet, og så vil jeg kombinere mellem forskellige tankegange både funktion og kode messigt, designet skal laves om det her er en "midlertidigt" design ind til jeg får taget mig sammen til at lavet et der rykker.

Casper: Links du har tilføjet jeg kunne bruger er nu godkendt

 

Når alt dette er sagt vil jeg sige tak til alle 23 bruger der har indtastet i alt 51 links der har gidet muligheden for at lege med 1560 tags fordelt på 390 indlæg ind til videre.

Jeg følger stadig spændt og laver stadig tiltag til idéen for at vise hvad der kan gøres på denne front.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)