Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på design

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 142
Fra  ennovation Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger lidt kommentarer til et nyt site: http://swiss-cleanwater-group.com som jeg er ved at bygge op. På nuværende tidspunkt er sitet kun på engelsk. Jeg søger ikke kommentarer vedr. SEO er godt klar over der ikke er lagt vægt på det endnu.

MVH
Kasper

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:47

Hej Kasper,

Jeg vil gerne give et par indspark til hjemmesiden. Jeg hæfter mig primært ved to ting.

Først og fremmest synes jeg at strukturen på forsiden er rigtig fin: Logo + menu, fængende imagebilleder og tre spaltet contentfelt.

For at starte med de billeder der kører i rotation, så er de meget negativt ladet og opsætter skrækscenarier. Jeg kan følge din tanke, men det er ikke nødvendigvis en særlig velvalgt åbning. Jeg ville vælge at fokusere på hvilke løsninger Swiss Cleanwater Group kan tilbyde. Billeder af rent renset vand, løsninger og succes fungerer bedre som indledning end katastrofescenarier.

Jeg kan se at din bredde er 600px. Det er meget småt i forhold til at stort set alle har skærmeopløsninger på over 1024x76. Du kan godt sætte bredden på hele sitet på til minimum 950 px.

• Det kunne i øvrigt være fint med en mere markant footer til af afslutte designet i bunden
  • "Read More" på forsiden bør rykkes ned på næste linje
  • Flere flotte stockfotos af rent rindende vand. Det giver positive associationer
  • Det virker som om at overskrifterne på forsiden har hver sin blå farve fra logoet? Jeg ville vælge en mere tydelig blå
  • Nogle af billederne virker lidt støvede, prøv at øg kontrasten i Photoshop

Håber du kan bruge min feedback.

Pøj pøj med projektet og god arbejdslyst.

Fra København
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 142
Fra  ennovation Skrevet kl. 12:29

Tak for feedback Jonas.

Jeg syntes du har nogle gode punkter. Først og fremmest så må jeg jo nok lige tilbage til tegnebrættet og gøre sitet lidt bredere :) øvøv.

Mht. skrækscenarier kan jeg godt se din pointe - men til en vis grad mener jeg dog også at "skræk" også kan være motivationsfremmende og får folk til at handle. Men jeg kan sagtens gå med til at lave flere positive scenarier.

Jeg skal også finde nogle fotos på istock - men ville lige have grundstrukturen af sitet op før jeg lagde flere investeringer i den.

Mht. footeren - mener du at gøre contact linien mere synlig, eller lave noget mere visuelt fremtrædende?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:34

Skriften nederste på siden i fodnoten er teksten ulæselige , det er alt for småt tekst størrelse

Vilde lange url er der på undersidere , jeg håber dette ændres ?

vis ingen referencer væk med denne underside ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 12:01

Hej igen,

Først og fremmest, sejt at du tager konsekvensen og laver dit layout i den rigtige bredde og ikke bare skyder det hen Yes

Med footer mener jeg noget som afslutter indholdet på siden, så det ikke bare 'løber ud'. Der er mange sider der bruger det, som f.eks Flash Banner Eksperten.

Jeg synes du skulle have en grafisk footer, måske i de blå kompanifarver, hvor i der er kontaktoplysninger og de tre logoer du har i bunden.

God arbejdslyst, det skal nok blive rigtig godt.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)