Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedømmelse af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 159
Fra  Franz Media Í/S Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i glade aminoer :) 

Jeg ville lige rhøre alle jer kloge hoveder hvad i synes om min hjemmeside, Car-repair.dk og om hvad derer positivt og hvad der kan gøres bedre? 

Med Venlig Hilsen

Kasper Franz

Med Venlig Hilsen 

Kasper Franz

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 13:20

Få den mega smart bil skiftet ud med en realistisk bil billede! - toppen af din side

Fra Næstved
Tilmeldt 8. Mar 08
Fra  Franz Media Í/S Skrevet kl. 13:27

Hej opretalt.dk 

tak for kritikken, er billedet bedre nu :) ?

Med Venlig Hilsen 

Kasper Franz

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 13:36

flot side, dejligt afslappet design - lidt farligt at starte med scroll på forsiden. og jeg savner meget noget søge maskine optimering. 

men sådan selve siden den kan jeg faktisk rigtigt godt lide, syntes dog at det er lidt trist med firkanten i øverste højre hjørne. 

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Fra Næstved
Tilmeldt 8. Mar 08
Fra  Franz Media Í/S Skrevet kl. 13:39

@emil 

Vi leger med SEO lige for tiden og prøver lidt forskelligt :) 

Den firkant øverst har jeg helt selv stirret mig blind på, men kan godt se den er lidt irreterende i længden, arbejder jeg lige videre på

Med Venlig Hilsen 

Kasper Franz

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:52

Hej,

Flot side - det eneste jeg måske er lidt "Hmm..." ved, er antal tilfredse kunder. Det minder lidt for meget om Mc/BurgerKing .. "1.456.523 served" ... lige nu står der 25 tilfredse kunder - men hvor mange kunder har i? :-) Hvis i har 50 er det jo skidt reklame - og i at man ikke kan se "ud af" så sætter det jo ens egne tanker i gang.

God vind med det!

Med venlig hilsen
Kim Bang

Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 13:53

Kasper, jeg synes din side er rigtig flot og enkel. Dog synes jeg mine øjne har svært ved at læse den sorte skrift på mørk-grå baggrund. Overskrifterne kan godt holdes i sort, men ikke selve teksten. Da synes jeg langt bedre om den hvide/lys-grå brødtekst, som du har længere nede på forsiden.

Når jeg trykker på dine forside-links "læs mere", så er der desværre ikke mere at læse. Det bør du nok overveje hvorvidt der så skal linkes til læs mere. Jeg blev lidt skuffet, da nyhederne faktisk kan være relevante.

Synes du bør overveje at vælge en anden link-farve end den lilla farve du anvender pt.

Men ellers en flot og enkel side. /Larsen

Fra København
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 142
Fra  ennovation Skrevet kl. 13:56

Hos mig bliver spørgsmålstegnet oppe i højre side "cuttet" en smule - og jeg savner at kunne klikke på dette spørgsmål da i opfordrer til det hvis man vil vide mere...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)