Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Video software til produkt præsentation - Hvilket?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er igang med at undersøge flere ting omkring video til præsentation af vores produkter. I mine øjne, kan man sagtens lave video selv, som kunderne kan få noget ud af, men vi vil gerne have et godt stykke software vi kan bruge til præsentationen på produktsiden.

De første vi lige har testet er uploaded til youtube, og indlagt på siden, men vi vil gerne have en, hvor vi ved kvaliteten ikke bliver grumset når den er lagt op, og ikke alt det der kommer fra youtube, når videoen er slut.

Vi har lavet en video her, et kradsetræ til Maine Coon katte som en test. Vi skal have en bedre baggrund, men det er mere for at vise hvad vi har nu, og om nogle har erfaring med noget andet end youtube?

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 22:44

glemte lige at sige, at vi har tænkt på en cool funktion kunne være, hvis musen sættes over billedet til videoen, hvor billedet så forstørres og videoen sættes igang til musen fjernes. Nogen der kender til noget med f.eks. disse funktioner, ville være super.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Apr 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:44

Du kan tage et kig på blip.tv og revver.com. Jeg ved i hvert fald at man på blip.tv kan lave videoafspilleren om, så den passer til ens side. Og så er det oven i købet gratis :)

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 08:09

Hvad er jeres erfaring med video, klipning, miksning m.m. ?

Skal der mere kvalitet på skal i udfra det jeg ser nok overveje situationen meget grundigt.

Min baggrund : adskillige år med video undervisning og flere år på forskellige lokal-tv stationer.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:42

Hej

Mht software til redigering så kender jeg kun Camstasia og ADobe Premiere. Til gengæld vil jeg gerne smide et link til www.lynda.com hvor der er helt vildt mange video turorials - uanset hvilke program du vælger at bruge.

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 10:56

Jeg har hørt meget godt om SmugMug.com, som koster lidt men til gengæld har en lækker afspiller og vidst nok mulighed for HD video. Jeg har dog ikke selv prøvet det endnu. Ellers har jeg mange gode ting at sige om YouTube, og vil man have fuld kontrol kan man overveje at have sin egen flashplayer.

Mht. at højne videokvaliteten, kan det helt sikkert betale sig at få lidt professionel hjælp. Jeg har nogle gode kontakter, som kan hjælpe dig til en rigtig fornuftig penge. Du kan blot smide mig en besked hvis du vil høre mere; det behøver ikke at koste en formue at få lavet nogenlunde lækker video, og jeg lover dig for at det for begrænsede midler kan lave det meget ere professionelt...

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 11:56

Tak for hjælpen. Nu har vi lidt at arbejde videre med :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)