Jeg ligger inde med en idé til et musiksoftware jeg brænder for at udvikle og starte virksomhed på. Programmet er ret komplekst så der skal meget dygtige programmøre til - gerne med interesse og viden om musik. Derudover skal der veluddannede musikteoretikere til at implementere teorien i softwaren. Jeg har prøvet idéen af på meget seriøse forretningsfolk med erfaring fra store internationale virksomheder. Deres vurdering lyder; hvis jeg kan få udviklet softwaren (99% sikkert at det kan udvikles) er der et enormt marked for produktet. Produktet er meget innovativt og skaber dels et nyt markede men har også allerede et stort marked med den nuværende efterspørgsel. Der er et helt utroligt vækstpotientiale i produktet men som sagt står jeg over for det "lille" bump i vejen der hedder udviklingen. Hvis jeg skal købe mig til alt programmering osv. læner produktudviklingen sig op ad 2 mio. kr. hvilket så forudsætter at jeg finder en eller flere investore. Derfor er jeg meget interesseret i at høre fra folk der har lyst til at arbejde udviklingen af dette revolutionerende musiksoftware. Indsatsen vil være en investering i produktet som vil give et pæn afkast når der er tale om en omsætning. Det er vigtigt at man kan være en del af et velfungerende team. Hvis i er nogen der føler at i kunne spille en vigtig rolle i dette fantastisk spændende projekt så vil jeg meget gerne høre fra jer!
|
Hej Sune
Jeg er ganske interesseret i at høre nærmere om dit produkt. Om projektet falder i vores interesse kan vi helt sikkert være behjælpelige med med den musikteoretiske del af dit kommende produkt.
Lidt om mig.
Jeg er medejer af ProMusicConsult, der arbejder med udfærdigelse af auditive virksomhedsprofiler. Det handler i bund og grund om konstruere et givent firmas lydlige identitet i forbindelse med fx reklamer, men også implimentering af musik på hjemmesider, ringetoner etc, der alle sammen er med til at skabe en lydlig profil, der styrker et firmas brand på lige fod med fx det visuelle logo.
Jeg er selv konservatorieuddannet musiker og komponist, ligesom de andre medejere af firmaet også er konservatorieuddannede.
Vi glæder os meget til at høre nærmere om dit projekt.
Mhv Rune Krogsgaard
På vegne af ProMusicConsult