Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg imellem affiliates - bl.a. Adfair

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen, der kender noget til Affililate udbyderne adfair?

De lover følgende på deres hjemmeside, hvis man tilmelder sig deres Affiliate Program:

"65 - 70 % af annonceindtægten alt afhængig af volumen. De fleste andre netværk giver højest 50%."

Det lyder flot. Men er der nogen, der har nogen erfaring med dem?

Tak for evt. information.

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:25

Der har været problemer med udbetalingerne hos Adfair. At de andre kun giver "højst 50 procent" er nok mere en salgssnak.

Spørgsmålet er om man vil tage risikoen. Omtalen har ikke været så god, men skal også lige sige, at jeg ikke personligt har erfaringer med Adfair.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:34

Ok - ja, det er jo bestemt ikke særlig god reklame, hvis der har været problemer med udbetalingerne.

Kender du noget til webgains?

Eller nogen af de andre? MikkelsenMedia? Mmmmedier?

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:36

Det tror jeg er ok. Burde ikke være nogen problemer med udbetalinger og den slags. Kampagnerne ligner tildels dem i andre netværk som Euroads. Kan ikke sige så meget om dem, men tror de er fine nok.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:37

MMmedier og Mikkelsen - lidt ligesom Webgains, men jeg er sikker på der er andre der kan sige lidt mere om dem end jeg kan. Holder også lige øje her fra sidelinjen.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:46

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan anbefale Webgains, EuroAds og IQ Medier - Her har jeg ikke haft problemer med betalingerne, men søg lidt på de netværk som du påtænker at arbejde sammen med Wink

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:37

Mikkelsen har været min bedste oplevelse :-) Både økonomisk og kundeservice

Betaling altid på dato!

Adservice har svigtet lidt med udbetalingstider og meget meget korte cookietider..

Mikkel

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 15:38

Nillerrune:

Jeg kan anbefale Webgains, EuroAds og IQ Medier - Her har jeg ikke haft problemer med betalingerne, men søg lidt på de netværk som du påtænker at arbejde sammen med Wink

Jeg kan lideledes bekræfte hans anbefalinger. De er klart de mest seriøse og pålidelige på det danske marked.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)