Hej Aminoer Så følger en lille stemningsrapport fra Iværksætter DNA 2010 i Århus, hvor vi prøver at promovere det gode Amino-site, fra vores kæmpe 3m2 stand.
Der er rigtig mange iværksættere her på messen, og med de hjælpere der er på standen, så er jeg ikke i tvivl om, at alle efterhånden kender Amino På standen vejleder gode og garvede Amino brugere (og nybegynderen: Reno) alle interesserede om hvilket kæmpe potentiale Amino er, og hvilken positiv betydning et medlemsskab kan få for netop deres virksomhed. Som nævnt er her mange iværksættere, men om vi er oppe på det samme antal besøgende som Køge, er jeg ikke sikker på... hører vi nok om senere, når / hvis besøgstallet bliver offentliggjort. Vi er ved godt mod - og regner allerede messen for en succes for Amino Og til nye Aminoer, som er kommet til her på messen, vil jeg blot sige: Velkommen !!! Mange messe hilsner Reno R. Jensen |
Hej alle sammen
Kommer lige derinde fra, og kan kun sige jeg synes i gjorde det super godt. Det var rart at kunne sætte ansigter på nogle brugere herinde fra.