Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stemningsrapport fra IDNA-Århus

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Så følger en lille stemningsrapport fra Iværksætter DNA 2010 i Århus, hvor vi prøver at promovere det gode Amino-site, fra vores kæmpe 3m2 stand.

Der er rigtig mange iværksættere her på messen, og med de hjælpere der er på standen, så er jeg ikke i tvivl om, at alle efterhånden kender Amino Smile Vi får delt Amino krus ud til højre og venstre. Og derfor er der naturligvis en stor søgning til vores stand, for at høre mere om hvad Amino er.

På standen vejleder gode og garvede Amino brugere (og nybegynderen: Reno) alle interesserede om hvilket kæmpe potentiale Amino er, og hvilken positiv betydning et medlemsskab kan få for netop deres virksomhed.

Som nævnt er her mange iværksættere, men om vi er oppe på det samme antal besøgende som Køge, er jeg ikke sikker på... hører vi nok om senere, når / hvis besøgstallet bliver offentliggjort.

Vi er ved godt mod - og regner allerede messen for en succes for Amino Wink

Og til nye Aminoer, som er kommet til her på messen, vil jeg blot sige: Velkommen !!!

Mange messe hilsner

Reno R. Jensen

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 12:16

Hej alle sammen

Kommer lige derinde fra, og kan kun sige jeg synes i gjorde det super godt. Det var rart at kunne sætte ansigter på nogle brugere herinde fra. 

StarStarStarStarStar

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:02

Også her her fra mig

Jeg vil stille mig bag Thomas og sige "ditto" Smile Yes Big Smile

Mange hilsener
Lars

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 19:33

Lars Gosvig:
Jeg vil stille mig bag Thomas og sige "ditto" Smile Yes Big Smile

Og tak for køre lejlighed :)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)