Jeg tænkte om der var nogle Amino brugere der kunnne havve nogle gode ideer vi kunne bruge
Vi har et Ukurent varelager af smykker i ædle metaller som vi selv har solgt med succes på egne lagersalg. Pga tid og hensyn til vores nuværende kunder vil vi gerne afvikle hele vores ukurente varelager. Er der nogle der har nogle ideer til hvem og hvor dette kunne sælges. Smykkerne har Lagersalgspriser fra ca. 150 til 350 kr.
Desuden har vi nogle løse perlestrenge (flere 100 stk i alle farver og former, meget bredt lager) Vi vil ligeledes gerne finde nogle der kan aftage disse, evt til vidersalg. Perlerne har nogle gode priser , da vi sælger dem til kinapriser, vi skal bare have vendt vores lager.
Er der nogle der har nogle ideer vil vi meget gerne hører nærmere
www.konkurser.dk spm pgså sælger varer for folk der ikke er konkurs. Og med de bud der kommer, så er det så absolut en brugbar vej, da priserne til tider overstiger sund fornuft, så godt for sælgerne
Vi har vel ca. 2000 strenge vi sælger dem til rene indkøbspriser. Vi har selv imorteret dem fra Kina. De fleste er indfarvede og det er nogle farver vi selv har fået lavet, så de passede til vores kollektion. Jeg tager lige nogle billeder og får dem talt helt op.
Vi sælger dem fordi vi ikke længere har en perleserie i vores kollektion.
Jeg har lige et par enkelte billeder her der viser stilen
Vi har lignenede smykker i alle mulig farver perler. Alle smykker er med ferkvandsperler og sterling sølvtråd. de er alle håndlavede. Vi sælger vores restlager fordi vi ikke længere fører disse smykker i vores kollektion. De har været solgt til Guldsmedebutikker.
Der er flere hundrede smykker. Vores varelager ligger i vores afdeling i Hillerød
Sig til hvis du er interesseret i yderligere info
Sterling sølv og ferskvandsperler.Forgyldt sterling sølv
Det er en flot hjemmeside du har. De smykker vi har, kan ikke sælges i vores navn, Det er udgåede modeller som vi ikke ønsker vores navn og logo på. Så jeg ved ikke om det så har interesse?