Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.gate2price.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg vil gerne forespørge om der er nogen af jer der har gode eller mindre gode erfaringer med www.gate2price.dk.

dbh

Morten Dal

Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 00:55

Har brugt dem.

Du kan ligeså godt lade være :-) smid pengene efter kelkoo pricerunner mv. istedet.

Jeg havde vel 100 besøgende derfra om måneden, ved pricerunner var det 5000, kelkoo har jeg ikke selv haft erfaring med, men det skulle efter rygterne være bedre.

Fra Helsingør
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 22:59

Du kan også bruge www.Pribot.dk i stedet for, det er gratis :-)

Mvh

Dan
www.Pribot.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:07

DanB:

Du kan også bruge www.Pribot.dk i stedet for, det er gratis :-)

Mvh

Dan
www.Pribot.dk

Du er godt klar over at du skilter med mobiltelefoner til 1 kr. (totalpris) hos 3 Mobil?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:08

Morten Dal:

Hej Alle,

Jeg vil gerne forespørge om der er nogen af jer der har gode eller mindre gode erfaringer med www.gate2price.dk.

dbh

Morten Dal

Jeg tror ikke de har lagt nye mobiltelefoner på i et halvt års tid, hvilket tyder på at siden er død.

Fra Helsingør
Tilmeldt 3. Oct 06
Skrevet kl. 23:33

Hej Nicolai

Totalprisen er fragten plus prisen for telefonen, det er ikke ngoet med 6 mdrs minimumsprisen at gøre.

Mvh

Dan

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:40

DanB:

Hej Nicolai

Totalprisen er fragten plus prisen for telefonen, det er ikke ngoet med 6 mdrs minimumsprisen at gøre.

Mvh

Dan

Det er lovpligtigt at oplyse mindsteprisen i forbindelse med køb af mobiltelefon med abonnement og bødestørrelserne er rimelig høje, så det var ment som et godt råd.

Fra Helsingør
Tilmeldt 3. Oct 06
Skrevet kl. 08:00

Ja for dem der sælger.  Vi sælger ikke noget. Men vi går med tanker på hvordan vi skal håndtere det, har overvejet om vi bare skal bede forhandlerne indberette mindsteprisen for 6 mdr som pris, men der er jo også issues med det.

-Dan

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:43

DanB:

Ja for dem der sælger.  Vi sælger ikke noget. Men vi går med tanker på hvordan vi skal håndtere det, har overvejet om vi bare skal bede forhandlerne indberette mindsteprisen for 6 mdr som pris, men der er jo også issues med det.

-Dan

Måske, men jeg tror ikke at 3 har lyst til at være listet hos Jer længere, hvis de får en bøde mere som i denne lignende sag: http://www.business.dk/tech-mobil/3-faar-annonceboede

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 11:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DanB:

-Dan

Hej

Det gælder for alle der markedsfører mobiltelefoner (også dig).

Jeg vil foreslå dig at læse dette:
http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Love-og-regulering/Retningslinjer-og-vejledninger/Markedsfoeringsloven/~/media/Forbrugerombudsmanden/loveregler/retningslinjer/Retningslinjer%20for%20prismarkedsfoering01032010.pdf

Mvh. Ken

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)