Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropper Google at besøge sites som ikke ændrer sig i lang tid?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har et site som jeg ikke har ændret i lang tid. Nu har jeg imidlertid lavet nogle ændringer men jeg synes ikke at Google har medtaget dem. Tidligere syntes jeg at det gik meget hurtigere. Derfor har jeg fået en mistanke om at Google nedprioriterer at opdatere site som er statiske i lang tid.

Har andre samme fornemmelse.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 09:19

Har du links til siden?

Hvor længe har den ikke været ændret?

Google crawler nok din side med større og større mellemrum, for hver gang den kommer forbi, hvor der ikke har været ændringer.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:16

Jeg kan ikke hjælpe med en fornemmelse, men jeg kan bidrage med konkret viden ;-)

Hvis dit site ikke opdateres, falder crawl frekvensen. Også PageRank kan være en faktor, der medvirker til at bestemme crawl frekvensen.

Din fornemmelse er rigtig nok, og det giver jo god mening, at Google nedsætter frekvensen, når der "ikke sker noget". Den lille googlebot har nok at få tiden til at gå med.

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 18:42

Bør man så en gang om ugen at ændre tekst indholdet på forsiden eller er det tilstrækkeligt at der sker ændringer på undersiderne?

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 19:16

Lav et link til siden fra tråden her - så kan det være google fatter interesse lidt hurtigere.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 22:25

Mange har misforstået idéen med at opdatere sider. Google øger ikke crawl-frekvensen kraftigt hvis i "bare" skifter et par ord ud på jeres forside. Opretter i derimod jævnligt en helt ny underside, er det noget der kan booste antallet af besøg fra søgemaskinerne.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)