Hej Alle Baggrunden for dette indlæg er ganske enkelt en frustration over at læse på amino. Min hverdag med online på internettet handler i høj grad om at sortere i mængden af informationer, og desværre kommer der mere og mere "støj" fra amino, der gør det svært at finde den gode kvalitet. Forstå mig ret, dette er ikke endnu et "jeg hader amino og skrider nu", men et forsøg på at få amino tilbage på sporet. Så kan man selvfølgelig være enig/uenig om hvorvidt amino er på sporet, jeg oplever ihvertfald af tingene går den forkerte vej. Jeg ser det hele ikke sådan at hele lortet er væltet :), men blot en tendens. Jeg føler lidt at vi her på amino alle er blevet gjort til dommere over for hinanden, og næsten uanset hvilken type indlæg der oprettes, jaså skal der kommenteres på alt andet end indholdet. Jeg kan give mange mange mange eksempler på dette, så det burde være unødvendigt. Nu skal man ikke brokke sig, hvis man ikke mener man kan gøre det bedre, og derfor har jeg også et forslag. Løsningsforslag: Når der oprettes et indlæg, fx. et tilbud, jaså handler det om at vi alle holder os til emnet. Hvis tråden pludselig bevæger sig ud i 8 siders diskussion om 1 stjerne, jaså må moderatoren først og fremmest bede disse personer om at tage det PB og holde sig på sporet. Hvis der ikke rettes ind, jaså må man jo tage andre midler i brug. Jeg håber og tror på at dette vil kunne være med til at stramme tingene lidt op. Sådan at det er en her og nu løsning, og det vil være med til at rette os alle ind, så det ikke er noget vi fortsætter med. Så midt forslag er ganske enkelt at amino moderatorne mere aktivt er med til at styre retningen af en tråd (ikke at det ikke er ok med offtopic, men der må da være grænser). Hvad syntes du? Er det overhoved nødvendigt og er jeg bare en stor idiot? |
Der har været et par gange hvor der burde være slettet en del indlæg, men synes ikke problemet er lige så stort som det gøres.
Der vil altid være nogle tråde som går galt, vi er ikke 100% ufejlbare.