Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 4. Aug 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Vil nu prøve at kaste mig ud som selvstændig, og kunne godt bruge lidt hjælp til setup af min

hjemmeside.

Kunne I hjælpe mig lidt med dette?

www.kystenshjemmeservice.dk

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 22:15

Positivt

• Enkelt.
  • Spændende koncept.
  • Velformuleret.
  • Konkret.

Negativt.

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 23:07

Jeg synes, dit design passer godt nok! Her ser vi, hvordan den indespærrede fisk bryder ud i friheden. Ganske som forældreparret, der bryder ud af hverdagen ved hjælp af lidt tiltrængt hjemmeservice!Smile

Jeg kan også godt lide din tekst, der dog kunne trænge til en håndsrækning til tegnsætningen. Jeg hjælper selvfølgelig gerne med det, det koster ikke ret meget for så lille en tekst. Din tekst virker levende og indbydende. Men pas lige på, at du ikke kommer til at underminere den følelse med dit afsnit om betingelser. Kunden skal selvfølgelig kende til betingelserne, men måske kunne du sende dem sammen med den aftale, der vel skal underskrives, inden du kan gå i gang med arbejdet for kunden? Jeg ser hjemmesiden som din salgspræsentation, ikke et juridisk bindende dokument!

Held og lykke!

Louise

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 23:15

Pæn side.

Jeg vil dog anbefale dig at smide 50 % af din forside tekst ind under hvem er vi, for din forside skal repræsentere jer, ikke være en salgstale. Syntes den er for lang. Smid et par guld sætninger på forsiden, og evt et kort tilbud, men ellers lad folk åbne de sider du har på sitet, som er der for det samme.

Held og lykke med det hele ;-)

Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 00:02

Simpel og pæn side :)

Syntes tekst størrelsen er for stor. og måske kunne jeres billeder godt sige lidt mere om hvem i var, og hvad i gør.

Da jeres kontakt oplysninger går igen på mange af siderne, kunne man evt. flytte den ud under menuen og guldfisken til venstre.

Vh bjarke

Vh Bjarke.

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 00:12

Ulempen ved at bruge en templat er bl.a., at man risikerer at få en hjemmeside, der ligner et andet firmas. Jeg har set guldfisken før, er næsten sikker på, at en privatøkonomisk rådgiver har nøjagtig samme forside med en også i den sammenhæng helt irrelevant guldfisk.   

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 02:15

Den guldfisk på jeres hjemmeside design får alt for meget fokus, i forhold til dens relevans. Der er efter min mening for langt fra top til indhold (top grafik + billeder fylder for meget højde i forhold til det budskab og kommunikationsværdi der er i det).

Husk at ikke alle sidder med skærme med høj opløsning, så medmindre der er en god grund til det, så lad være med at skubbe indhold for langt ned på siden..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:13

Okay design dog efter søgemaskinerne ville jeg ligge det i et andet CMS f.eks.wordpress

et mere sigende logo med rengøring evt. med en fisk i , da jeres hjemmeside hedder kystes hjemmeservice .

Struktur hjemmeside url jeg ville lave med sigende url få lidt mere ud ad søgemaskiner mener dem her kystenshjemmeservice.dk/side1.html ville jeg lave sådan her kystenshjemmeservice.dk/kontakt

lave en sigende titlen der siger hvad i sælger husk vises 67 tegn på google , jeg mener denne her <TITLE>kystenshjemmeservice.dk</TITLE>

kontaktsiden er der ikke en kontaktformular derved lettere at kontakte jer og sæt CVR nummer vis i har et , husk sæt i fodnoten alle undersider jeres telefon nummer og CVR nummer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 08:36

Let og overskuelig side og gode beskrivelse af, hvad der tilbydes.

Men jeg må også indrømme, at jeg ikke er fan af fisken, selvom jeg godt kan se symbolikken, som nævnt i et andet indlæg. Jeg blev bare helt i tvivl om det ny var rengøring.

Tilmeldt 4. Aug 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:48

Tusind tak til jer som har svaret.

Vi går igen med at rette til.

Hilsen Malene

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)