Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forhandling af en husleje (haster)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino bruger,

Jeg har fundet et godt sted jeg gerne vil udleje, ejendommen tilhører en andelsboligforening. Den har haft en høj husleje pga. den tidligere har været udlejet af det offentlige, (jeg har hørt at udlejningsejendomme er normalt lejet til en højere pris hvis det er den offentlige som er lejer i ejendommen.

Situation er at jeg simpelthen ikke ved hvordan jeg skal forhandle mig frem til en god pris. Jeg har fået af vide at jeg selv skal istandsætte den (hvilket også er ok). Men jeg tænker meget over at huslejen er i forevejen sat for højt...

Er her nogen som er en god forhandlingshajer som kan hjælpe mig med give nogle tip og ideer til hvordan man lægger ud, spørg osv. alt kan bruges. 

Mange tak på forhånd

Jamal

 

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Den årlige husleje kvm pris bør ligge på mellem 500-900

regnes ud på den her måde:

antal kvm*kvm pris/12=månedlig husleje

 

kvm prisen skal fastsættes efter beliggenhed og tilstand på lejemålet. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jamal

Undersøg priserne i din områder, og tag nogle eksempler med til forhandlingen. Lav samtigt et budget og oversigt over istandsættelsen og træk mere af huslejen pga dette. 

Så rammer du en fair pris for alle.

Min fornemmelse er at det ikke er nemt at leje ud i dag, så du kan godt presse dem!

Tilmeldt 17. Dec 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for formlen, jeg har prøvet mig frem til denne beregning og det tyder på at huslejen virker noget højere. Men som udgangspunkt er det meget godt at få sat nogen tal ind.

Mange tak

 

Hilsen

Jamal

 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det altafgørende er beliggenhed.

Men det er korrekt at det offentlige ikke er kendt for at betale for lidt.

Du får ikke noget til 500 i København.

Årslejen på Østerbro er ca. 1.000-2.500 per kvm per år, omkring og på østerbrogade p.t. og så er der kælderbutikker der ligger på 800

Så hvis du skal have konstruktiv hjælp, så skal du fortælle bydel og gade (eventuelt gade i nærheden, hvis ikke du vil sige hvor)

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)