Så er vi nået op over 1.000 daglige indlæg og det er vi sgu lidt stolte af. |
Tillykke med det og det var da så lidt !
Så er vi nået op over 1.000 daglige indlæg og det er vi sgu lidt stolte af. |
Tillykke med det og det var da så lidt |
Det BEDSTE ved amino er dog, at forummet har fået samlet så stor og bred en kompetence-bank!! Amino er efter min mening fuldstændigt uvurderligt, når man driver egen forretning. Både som et sted hvor man kan søge svar på specifikke spørgsmål - men også et sted hvor man kan diskutere nye tanker og ideer med ligesindede og folk i helt andre lejre. Kudos til amino /Rikke |
Iværksætter-ånden ville vist ikke helt være det samme her i Danmark uden Amino |
mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.
Og med denne tråd kommer der yderligere (minimum) 180 indlæg i form af lykønskninger! :-) Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
1000 indlæg om dagen er skisme ikke ringe |
Nej, det er faktisk mange :-) |
Jeg skynder mig at poste et par stykker mere, så kan vi nå 2000 idag, COPY PASTE!!! |
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
jeg må erkende jeg får de fleste gode råd herinde om alt om SEO og ved nu hvordan det laves med hjælp fra hjælpsom amino.dk bruger takker mange for alle de brug bar indlæg , ellers havde aldrig opnået alle de første pladser jeg har på google nu forummet er simpelthen dejligt |