Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af smykker søges

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Hjørring
Tilmeldt 21. Aug 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tjek et lille udvalg af vores mest populære smykker her:

http://www.uggerby.net/engros/

Kontakt: jesmo@mail.dk

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Jeg har en kanon leverandør af herreøreringe (den største i hele Østen-) Jeg ved der en mindst én stor herre accessories webshop i Danmark  der benytter sig af denne.

 Er du interesseret i at købe denne leverandør?

- Lad mig høre fra dig

Emil Kroer
// 22 81 39 30

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Prøv at hiv fat i drengene fra Trendfighter, de importerer i hvert fald herresmykker fra Østen og de har helt sikkert et par tips i ærmet til dig, eller måske endda en kontakt.

Ellers så check Alibaba.com ud ;)

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Jeg laver smykker, som jeg sælger på siden www.livil.dk

Der er dog ikke nogle herresmykker (endnu), men hvis du er interesseret, kan vi da sikkert finde på nogle lækre smykker.

 

Mvh

Betina

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Hører bælter ind under den kategori? I så fald send mig en mail på fokus@mail.telenor.dk, da jeg har en god kontakt til nogle pæne bælter.

Michael

Fra Hanoi
Tilmeldt 28. Oct 11
Indlæg ialt: 37
Fra  ME-Consult Asia Skrevet kl. 06:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Finn

Jeg ved, det er længe siden du har lavet dette indlæg, men tillader mig alligvel at kontakte dig!

Jeg er en dansker, bosiddende i Hanoi, Vietnam, der har kontakt til en fantastisk sølvsmedie, der designer og producerer for mange kendte mærker i hele verden. Der er primært tale om sølvsmykker med og uden sten, guld og hvidguld.

Jeg har lige være inde på din meget flotte hjemmeside, og synes mange af smykkerne ville passe rigtig godt i din kollektion. Der er tale om primært dame- men også herresmykker.

Alt bliver kvalitetskontrolleret af mig personligt og er af en meget høj standtard såvel design mæssigt som kvalitet! Prisen er meget konkurrence dygtig!

Hvis du er interesseret, hører jeg meget gerne fra dig, og sender gerne billeder - har ikke noget katalog, da flere designs har eksklusivitet!

Mvh

MEK

 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 91
Fra  Urskiven.dk Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mek,

Ja det er godt nok et stykke tid siden jeg lavede dette indlæg :0)

Pt har vi varer og leverandører nok til den efterspørgsel vi har.

Nu skal vi lige have tømt ud her i julen, så ser vi hvad der skal ske i det nye år - har fremgang, men ikke i samme tempo som vi geren vil have - men det er der vist ikke mange der har i disse tider

- Du er velkommen til at sende enkelte design, så vi kan se hvad det drejer sig om  og du er også velkommen til at kontakte os igen senere

Finn@NoShop.dk

Finn

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Sikke et gammelt indlæg, som jeg dog faldt over ved et par hurtige Google-søgninger, da jeg selv er på udkig efter en leverandør til en af mine venner, som gerne vil starte i den branche :)  

Hvis der er andre, eller du selv stadigvæk søger en god leverandør af smykker, så kan man også tage et kig på Kirkegaard Smykker. Jeg kender ejeren, som hjalp min kæreste og jeg, da vi skulle finde et par pæne smykker til hendes veninde uden det sprang vores budget

De har særligt et godt udvalg af smykker i guld og smykker i sølv.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)