Hej Sutjek.
Tillyke med den nye side, jeg kan se at der er nogen der har læst op på lektien, eller afluret andre rejsesider om hvor det er smart at have sin "rejseformular"
Jeg har dog en lille usabillity kritik til selve formularen. Jeg prøver at klikke på det første felt i formularen, som er feltet omhandlende datoen - det kan jeg ikke - selvom jeg er garvet og godt kan regne ud at det så er meningen jeg skal klikke på det lille dato ikon, så er det ikke særligt smart.
Tracker i brugen af jeres formularer? - er det mig der er dum, eller hvor stor en andel af jeres nye besøgende engagerer sig i formularen, og hvor mange ender med at brugen den (mikrokonvertering)
en anden "intelligent" ide, kunne være at benytte GEO DATA til at forudfylde start destinationen, eller i det mindste landet... det ville måske hjælpe flere igennem processen :)
En meget flot side, og flot i allerede rammer nyhedsmedierne med den... smukt. Bare klø på med konverteringsoptimeringen, så i giver flest mulige mennesker den bedste oplevelse med jeres site.
Min ydmyge mening