Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejde i døgndrift og vi er live

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Siden vulkanudbruddet har vi bogstaveligt talt siddet og arbejdet i døgndrift for at kunne lancere vores samkørsels side. Den kom live i går og vi er glade for resultatet.

Læs mere om siden på JP.dk eller besøg den på autostop.travel

Mvh Adam

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:08

hehe super cool :) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:17

Ser godt ud , dog flere undersider med der forklare bedre med en spørgsmål svar side med er sikkert på vej da det hele skulle gå stærk.

Sådan et dejligt miljø venlig tiltage med samkørsel , kan man kun håbe på bliver en succes

jeg håber alt vel fremover for denne gode side Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Skrevet kl. 21:18

Mikael christiansen:

Ser godt ud , dog flere undersider med der forklare bedre med en spørgsmål svar side med er sikkert på vej da det hele skulle gå stærk.

Sådan et dejligt miljø venlig tiltage med samkørsel , kan man kun håbe på bliver en succes

jeg håber alt vel fremover for denne gode side Smile

Mange tak Smile

Du har garanteret allerede læst About us, så du kan læse Terms and Conditions og Privacy Policy Smile

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:23

Coool Yes

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Skrevet kl. 22:04

MikkelFriis:

Coool Yes

Takker! Wink

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 13:54

Hej Sutjek. 

Tillyke med den nye side, jeg kan se at der er nogen der har læst op på lektien, eller afluret andre rejsesider om hvor det er smart at have sin "rejseformular"

Jeg har dog en lille usabillity kritik til selve formularen. Jeg prøver at klikke på det første felt i formularen, som er feltet omhandlende datoen - det kan jeg ikke - selvom jeg er garvet og godt kan regne ud at det så er meningen jeg skal klikke på det lille dato ikon, så er det ikke særligt smart. 

Tracker i brugen af jeres formularer? - er det mig der er dum, eller hvor stor en andel af jeres nye besøgende engagerer sig i formularen, og hvor mange ender med at brugen den (mikrokonvertering)

en anden "intelligent" ide, kunne være at benytte GEO DATA til at forudfylde start destinationen, eller i det mindste landet... det ville måske hjælpe flere igennem processen :)

En meget flot side, og flot i allerede rammer nyhedsmedierne med den... smukt. Bare klø på med konverteringsoptimeringen, så i giver flest mulige mennesker den bedste oplevelse med jeres site. 

Min ydmyge mening

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)