Vi har forelsket os lidt i en pladevogn som i ser på billedet til højre her for. Desværre er den lige lidt for smal. Den er 37,5 cm, men vi skal bruge en der er minimum 45 cm, helst 50 cm bred, så vi kan kører med to cykelkasser på den.
Hvor kan jeg finde sådan en? Jeg har haft fat i et par firmaer, men de har ikke nogen der er bredere.
Den kaldes blandt andet:
Hund til pladevogn
Plade Hund / Plade Vogn
Pladevogn uden håndtag
Den på billedet er fremstillet af Ravendo eller Randersbør, som de også kaldes. Hvilke andre trillebør producenter kunne man kigge efter, for at finde dette produkt?
Da i ønsker special mål bliver det måske en dyr fornøjelse hvis i skal have den fremstillet. Hvorfor kan der ikke bruges en normal flyttehund, med mindre hjul (4 stk) som sidder under pladen?
Hvis det er pga. siderne kan sådanne vel selv sættes på med et beslag og lidt skruer?
Da i ønsker special mål bliver det måske en dyr fornøjelse hvis i skal have den fremstillet. Hvorfor kan der ikke bruges en normal flyttehund, med mindre hjul (4 stk) som sidder under pladen?
Hvis det er pga. siderne kan sådanne vel selv sættes på med et beslag og lidt skruer?
Har du et link til sådan en med 4 hjul, så kan jeg lige vise den til lageret, om det er noget de kan bruge.
Den skal være bredere fordi den skal kunne tage to cykelkasser af gangen.
Har du et link til sådan en med 4 hjul, så kan jeg lige vise den til lageret, om det er noget de kan bruge.
Den skal være bredere fordi den skal kunne tage to cykelkasser af gangen.