Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en bred hund til cykelkasser

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har forelsket os lidt i en pladevogn som i ser på billedet til højre her for. Desværre er den lige lidt for smal. Den er 37,5 cm, men vi skal bruge en der er minimum 45 cm, helst 50 cm bred, så vi kan kører med to cykelkasser på den.

Hvor kan jeg finde sådan en? Jeg har haft fat i et par firmaer, men de har ikke nogen der er bredere.

Den kaldes blandt andet:

• Hund til pladevogn
  • Plade Hund / Plade Vogn
  • Pladevogn uden håndtag

Den på billedet er fremstillet af Ravendo eller Randersbør, som de også kaldes. Hvilke andre trillebør producenter kunne man kigge efter, for at finde dette produkt?

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 12:38

Da i ønsker special mål bliver det måske en dyr fornøjelse hvis i skal have den fremstillet. Hvorfor kan der ikke bruges en normal flyttehund, med mindre hjul (4 stk) som sidder under pladen?

Hvis det er pga. siderne kan sådanne vel selv sættes på med et beslag og lidt skruer?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:20

Aalborg Biludlejning:

Da i ønsker special mål bliver det måske en dyr fornøjelse hvis i skal have den fremstillet. Hvorfor kan der ikke bruges en normal flyttehund, med mindre hjul (4 stk) som sidder under pladen?

Hvis det er pga. siderne kan sådanne vel selv sættes på med et beslag og lidt skruer?

Har du et link til sådan en med 4 hjul, så kan jeg lige vise den til lageret, om det er noget de kan bruge.

Den skal være bredere fordi den skal kunne tage to cykelkasser af gangen.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:03

Jeg prøver lige at hive denne tråd op for at se om de rigtige personer måske har overset den.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 03:03

WooX:

Aalborg Biludlejning:

Har du et link til sådan en med 4 hjul, så kan jeg lige vise den til lageret, om det er noget de kan bruge.

Den skal være bredere fordi den skal kunne tage to cykelkasser af gangen.

http://lmgtfy.com/?q=flyttehund

netto har dem i den her uge til 69,- Bauhaus har dem ofte, der hedder det bare en møbelhund. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:04

Aalborg Biludlejning:

http://lmgtfy.com/?q=flyttehund

netto har dem i den her uge til 69,- Bauhaus har dem ofte, der hedder det bare en møbelhund. 

Det skal være en som på det billede jeg har sat ind i første indlæg. De små hvor hjulene kan dreje til alle sider dur ikke til vores formål.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)