Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling på svensk webshop

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Jan 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er netop ved at åbne en webshop, som skal tage sig af salg til det svenske marked. Mit spørgsmål drejer som om hvilke betalingsmuligheder jeg skal tilbyde, og hvordan jeg får det sat sammen.

Jeg har lavet en kreditkort aftale, som gør at jeg kan tage imod Vise og Mastercard, så det er ikke noget problem. I Sverige er det dog sådan er cirka 50%  ønsker at betale med faktura eller bankoverførelse når de handler i en webshop. 

Så mit spørgsmål er om der er nogen der har kendskab til et system som kan hjælpe med at tilbyde disse to betalingsformer?

Vi bruger idag Epays betalingsmodul til vores shop, så det skal på en eller anden måde kunne spille sammen med dette system.

Ser frem til at hører fra jer.

 

Vh

Michael

Træt af kedelig kaffe? Prøv en automatisk espressomaskine fra Rigtig Kaffe

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Ingemann:

Hej,

Jeg er netop ved at åbne en webshop, som skal tage sig af salg til det svenske marked. Mit spørgsmål drejer som om hvilke betalingsmuligheder jeg skal tilbyde, og hvordan jeg får det sat sammen.

Jeg har lavet en kreditkort aftale, som gør at jeg kan tage imod Vise og Mastercard, så det er ikke noget problem. I Sverige er det dog sådan er cirka 50%  ønsker at betale med faktura eller bankoverførelse når de handler i en webshop. 

Så mit spørgsmål er om der er nogen der har kendskab til et system som kan hjælpe med at tilbyde disse to betalingsformer?

Vi bruger idag Epays betalingsmodul til vores shop, så det skal på en eller anden måde kunne spille sammen med dette system.

Ser frem til at hører fra jer.

 

Vh

Michael

 

Hej Michael.

Jeg ved at fx fakturera mig er meget populært i Sverige. En del af vores svenske kunder bruger det sammen med ePay.

Det kunne være en mulighed.

 

God vind med shoppen!

 

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)