Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop til TYPO3 site - Hvad er den bedste, når den både skal indholde kreditkortbetaling og autogenerering og styring af adgang med password?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-brugere,

Jeg har brug for et webshopsystem til en TYPO3 side. Der skal kunne betales med kreditkort, men vigtigst af alt, skal systemet selv kunne sende brugernavn og password oplysninger ud til brugere når der er betalt og sende remindere, når der skal fornys adgang. Og findes der et system hvor man kan undgå at det password bliver misbrugt? Altså at folk deler et brugernavn/password?

eCommerce, OSCommerce, Magento eller??

Mvh Nana

www.desk-one.dk

Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nana

Mit bedste bud er Magento, prøv at se her: http://www.typogento.com/

Torben

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver at du gerne vil have et webshop system til en TYPO3 side og nævner så selv bla oscommerce og Magento.

Disse er jo "selvstændige systemer" og ikke noget man normalt "putter ind" i noget andet.

Så hvordan havde du tænkt dig integration mellem din TYPO3 side og shoppen?

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nana:

Hej Amino-brugere,

Jeg har brug for et webshopsystem til en TYPO3 side. Der skal kunne betales med kreditkort, men vigtigst af alt, skal systemet selv kunne sende brugernavn og password oplysninger ud til brugere når der er betalt og sende remindere, når der skal fornys adgang. Og findes der et system hvor man kan undgå at det password bliver misbrugt? Altså at folk deler et brugernavn/password?

eCommerce, OSCommerce, Magento eller??

Mvh Nana

www.desk-one.dk

 

Hej Nana.

TypoGento er en god mulighed. Kan dog godt være lidt langhåret at sætte op (men nu er jeg heller ikke TYPO3-mand) :-)

Jeg ved at Jesper fra TypoArt har rodet lidt med det. Tag et kig på http://typogento.dk/

 

God vind med projektet!

 

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skriver for at høre om et område jeg ikke ved så meget om. Shops der skal virke i en Typo3 side. Jeg skal bruge et shopsystem jeg kan styre indholdet på fra Typo3.

Det lyder til at Magento ville være godt. Jeg har også bare hørt at det skulle være rimelig "langhåret" at sætte op. Jeg overvejer også at betale mig fra det, for at spare tid, som jeg hellere vil bruge på det skal skal sælge  :-)

Men er der en måde at styre det teknisk når en bruger har købt adgang og logger ind, at personen ikke deler ud af password til andre. Lidt svært at forklare. Jeg vil ikke ud med mit hemmelige projekt endnu.. :-)

 

Mvh Nana

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nana:
Men er der en måde at styre det teknisk når en bruger har købt adgang og logger ind, at personen ikke deler ud af password til andre. Lidt svært at forklare. Jeg vil ikke ud med mit hemmelige projekt endnu.. :-)

Det er næsten umuligt at læse dette. Hvis en person deler dette, ja så kan du ikke vide at det ikke er personen der oprindeligt fik brugernavn/password. Men det er et problem med alle tjenester!

Hvis du har uanede mængder penge og tror du at du kan få brugerne med på idéen er der jo løsninger såsom dem bankerne og andre bruger med et "active card" (hedder forskelligeting, ved ikke om der er et globalt begreb), som genererer en kode hver gang der skal logges ind.

Personligt mener jeg dog ikke at det er en løsning der kan bruges til "almindelige sites". Ville du fx. bruge Facebook (nu ved jeg ikke om du gør det :)), hvis du skulle finde noget der mindede om en lille lommeregner frem hver gang du skulle logge ind?

Så rent praktisk, så er svaret nok nej.

Vi laver iøvrigt Magentoshops til en billig penge hvis du får behov: http://getashop.dk/

Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Tak for dit svar! Ja, du har ret. Det skræmmer nok folk lidt væk hvis de skulle have ny kode hver gang! Det holder slet ikke. Ja, jeg er på Facebook og ville ikke logge ind så tit som jeg gør, hvis jeg skulle have ny kode hver gang! Super godt, nu kan jeg komme lidt videre, for jeg har tænkt meget over det spørgsmål.

Det lyder også spændende at I laver Magentoshops. Det kan sagtens være at jeg vil benytte mig af det, når jeg skal rigtigt i gang. Har I tralvt? (Læs: hvor hurtigt kan I gå i gang efter i har modtaget ordren? Bare cirka) :-)

Mvh N

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nana:

..snip

Men er der en måde at styre det teknisk når en bruger har købt adgang og logger ind, at personen ikke deler ud af password til andre. Lidt svært at forklare. Jeg vil ikke ud med mit hemmelige projekt endnu.. :-)

Mvh Nana

Hej igen Nana.

Du kan overveje at lade dine brugere logge på med fx. OpenID  eller lign.

Så vil de givetvist være mindre tilbøjelige til at dele deres passwords med andre.

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nana:
Det lyder også spændende at I laver Magentoshops. Det kan sagtens være at jeg vil benytte mig af det, når jeg skal rigtigt i gang. Har I tralvt? (Læs: hvor hurtigt kan I gå i gang efter i har modtaget ordren? Bare cirka) :-)

Lige pt kan vi starte indenfor ca 3 hverdage og med en produktionstid på 4-5 uger afhængig af hvor hurtig du er til at vende tilbage på vores spørgsmål.

Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt. Jeg kontakter dig på mail til getshop.dk hvis det er.

 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)