Nu har jeg ikke set hvordan det så ud før du lavede lidt om på siden..
Men synes det som sådan ser flot nok ud... Desværre synes jeg bare ikke dit flotte håndværk kommer på sin rette plads og får den opmærksomhed som det fortjener for det er nogen flotte unike tasker du levere...
- Få noget af dit arbejde ind i dit banner på en smart måde... - Få nogen kontakt oplysninger mere synligt frem på siden - Din menu hopper lidt frem og tilbage når man klikker ind på diverselinks...
Eventuelt få en webdesigner til at kigge på det, der er nok af vælge mellem her på amino og jeg er da også en af dem så du skal være velkommen til, at kontakte mig for et uforpligtende tilbud...
Men med hensyn til mine tasker. Har jeg allerede en samhandels aftale med et firma som markedsfører dem. De har fx være med på mode ugen. og der køre to sælger rundt i landet. Så de er allerede begyndt at komme ud i butikkerne. Så jeg har ikke så fandens travlt med en shop lige nu. selv om det er mit næste mål.
Der er så mange ting nå man starter med som iværksætter. men det kommer
Lyder jo til at det går godt for dig som iværksætter... Men det kunne alligevel være en fordel for dig at optimere din egen side da det vel er det folk vil lande hvis de vil vide mere om dine produktre? :)
Prøv lige at tjekke siden i Firefox, her ligger teksten helt oppe under billedet.
Ellers er jeg ret enig i de andre kommentarer du har fået, og husk i forhold til SEO, at du også kan lægge noget af den lange tekst du har på siden som alt text på billederne.