Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lumigon - hvornår?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:

Det passer bare ikke helt sammen med mine tal fra TDC, en overgang var næsten halvdelen af de solgte mobiler i pink. Det kan selvfølgelig skyldes at der en kom vildt mange pink mobiler frem på næsten samme tid.

Det skal jeg ikke kunne sige, men blev noget overrasket da jeg læste om det første gang.

Læste lige på ComOn at den tredje mobil (E1), som bliver lanceret senere end de to der er vist på deres side, vil blive rettet mod kvinder, så kan man kun gisne om den så bliver pink. :)

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:47

Tobias Thaastrup-Leth:

Der skulle vel ikke være nogle Aminoer med lidt insider-viden omkring Lumigon?

Jeg talte med en derfra i sidste uge. Og det lød ikke som om der er nogen teleselskaber ind over. Men jeg skal så også være ærlig og sige, at den del af samtalen gled lidt hurtigt igennem. Man har ikke lyst til at sige "ja ja, endnu en i rækken der ikke overlever", til en mand der glæder sig helt vildt Smile

Men på den lille respons der er her, kunne det være jeg skulle prøve at give ham et kald alligevel..

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:28

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:16

Jeg har haft arbejdet i det callcenter der ligger lige over deres etage. Mange af os der arbejdede der var ret enige om at vi ville give det et år så hører vi ikke mere til lumigon.

Og det tror jeg stadig holder.

De har slået det stort op men det er også nemt at smide masser af presseomtale på når man hyre Infernal og ruller en rød løber med tilhørende reb ud og kyler lidt champagne i folk.

Men når mobilen ikke sælger i sidste ende så lukker det snart igen.

I'd give it six month.. But that would be exaggerating..

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:11

Prisen på Lumigon T1 ligger omkring 4.500,- kr., hvilket nok er i overkanten, hvis man sammenligner med lignende telefoner fra HTC og LG.

Så kan man sige at man betaler noget for designet, når man køber en Lumigon mobiltelefon, men der er LG mobiler nu også ret godt med Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)