Nu skal du ik græde mere... Det her link skal nok hjælpe lidt på placeringen før eller senere hen ;D |
Fashion - Seller
Mange tak.
Jeg er nu heller ikke sådan at slå ud. skal nok nå til tops.
Nu skal du ik græde mere... Det her link skal nok hjælpe lidt på placeringen før eller senere hen ;D |
Fashion - Seller Mange tak. Jeg er nu heller ikke sådan at slå ud. skal nok nå til tops.
|
WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn
Godt arbejde Liisa :) Altid godt at høre andre som oplever succes med noget på den ene eller anden måde :) |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.
Jakob, jeg kan ikke finde "mine produkter" i Indstillinger. Hvor ser du det henne? /Larsen |
Hos mig ligger du til gengæld både nummer 1 og 2 på søgeordet "slipsenederdel" - og med et meget relevant produkt. Det kan du da godt tillade dig at være glad for |
Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense
Mattias: Ja det er skam rigtigt at jeg ligger så højt oppe på slipsenederdel det gør jeg også sikkerhedsseletasker. Men hvem googler lige de to ord, når de ikke lige har kendskab til produktet?Eller seletasker der ligger jeg også på den øverste halvdel på første side. Men jeg kæmper, jeg skal nok nå mit mål. |
så er der tid til lidt opdatering. den 21.4 så det sådan ud: side 1 - "unikke tasker" idag den 9.5 side 3 side 11 - "unika tasker" idag den 9.5 side 2 side 5 - "sikkerhedsseler" idag den 9.5 side 4 side 3 - "tasker fyn" idag den 9.5 side 3 side 2 - "fest tasker" idag den 9.5 side 4 Så det er ikke ligefrem til at råbe hurra for. Men en lille forbedring. Jeg synes det er godt at jeg er kommet så højt op på unika tasker. Men nu har jeg lige været inde og kigge på andre ord som: unika dametasker side 1 unikke dametasker side 2 unikke tasker side 3 sikkerhedsseletasker nr 1 slipsenederdel nr 1 seletasker side 1 det at jeg ligger nr 1 på sikkerhedsseletasker og slipsenederdel ligger jeg ikke så meget i. Folk finder mig nok ikke under de søgeord alligevel. Så skal de vide hvad de går efter. |
Tillykke.. Super lækker, hvis man ser på det, skal der ikke så meget arbejde til at komme der opad... |