Der er skam andre selskaber i udlandet, bla. British Airways som kører samme spin i medierne. Man burde næsten lave et væddemål om det lykkedes for dem.
Gad vide, hvornår de så spørger aktionærene om penge igen?
Jeg troede faktisk at de tjente penge på det. For når man tænker på hvor mange ture de ikke behøver at flyve og som allerede er betalt på forhånd af kunderne - så går det vel ind under Force majeure - så i virkeligheden har de vel tjent kassen på "naturkatastofen" - da de har haft behov for at starte flyvene?
Jeg ved ikke helt hvad jeg snakker om ( bare et par hurtige tanker ), men er det ikke en økonomisk fordel for flyselsskaberne?
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Gad vide, hvornår de så spørger aktionærene om penge igen?
Jeg troede faktisk at de tjente penge på det. For når man tænker på hvor mange ture de ikke behøver at flyve og som allerede er betalt på forhånd af kunderne - så går det vel ind under Force majeure - så i virkeligheden har de vel tjent kassen på "naturkatastofen" - da de har haft behov for at starte flyvene?
Jeg ved ikke helt hvad jeg snakker om ( bare et par hurtige tanker ), men er det ikke en økonomisk fordel for flyselsskaberne?
Tror nu næppe de tjener på den tåge! Folk får deres penge igen, om de vil, udover det skal du overveje de rigtig mange lønninger der stadig skal betales.