Hejsa alle aminoer. Forrige uge skete der et mystisk sammentræf!. Her på Amino læste jeg om at Jesper Riel havde brug for lidt hjælp, og som altid tilbød jeg at hjælpe uden beregning (altså når det er meget små opgaver.... ikk!). Nå, men jeg kiggede lidt på Jespers forretning som hedder Team Annasminde, og sælger kvalitetskød fra bl.a. Limousine køer. Den hjælp som Jesper havde brug for, tog mig 5-10 min., så det er der ikke noget at skrive hjem om. Jeg ringede så til Jesper, og spurgte lidt til hans oksekød - vi er i forvejen i børnefamilie, og er vant til at handle ind i Bilka . og han sagde tak for hjælpe, og tilbød mig 5% Amino rabat..... NIce, nice. Jeg bestilte en kasse med ben til suppe, og det hele. Den skulle så leveres i fredags - og det blev den da så sandelig også. I mellemtiden havde jeg lige været et smut i Bilka, og ville prøve at sammenligne priser (for så vidt det kunne lade sig gøre) - det kunne det ikke helt, men jeg regnede mig sammen til, at jeg ville komme af med 250.350,- ekstra, hvis jeg havde bestilt nogenlunde det samme i Bilka - og det på trods af, at Bilka havde tilbud på "engelske bøffer"..... ja, ja - der kan man bare se! Det blev fredag, og kødet blev leveret - endda rigtigt fint levert - i ren og pæn flamingokasse, indpakket med opskrifter, og sedler på hvad, der var hvad - lige til at proppe i fryseren. Og så skulle vi selvfølgelig lige smage på varerne! Og jeg må tilstå - det er sågu noget af det bedste kød jeg har fået til dato - og dermed en af de allerbedste rabatter jeg nogensinde har gjort brug af. Og det er helt sikkert, at jeg ikke bruger Bilka til oksekød mere - det bliver købt hos Jesper. Jamen det var altså bare en oplysning til alle aminoer om, at det både kan svarer sig at hjælpe andre, men at i også rolig kan købe jeres oksekød hos Jesper, som i øvrigt er på adressen : http://www.teamannasminde.dk Ha´en fortsat god aften alle. Glade hilsener fra Bennie |
Hej Bennie.
Jeg kan tilføje mig til denne gode kød
Bestilte 30 kg oksekød fra Jesper og super kvalitet og god pris :-)
Det er iøvrigt samme Jesper der står for kødet til Amino Grillfesten 5. juni :-)
Mikkel