Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Rabat på kvalitet

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa alle aminoer.

Forrige uge skete der et mystisk sammentræf!. Her på Amino læste jeg om at Jesper Riel havde brug for lidt hjælp, og som altid tilbød jeg at hjælpe uden beregning (altså når det er meget små opgaver.... ikk!).

Nå, men jeg kiggede lidt på Jespers forretning som hedder Team Annasminde, og sælger kvalitetskød fra bl.a. Limousine køer.

Den hjælp som Jesper havde brug for, tog mig 5-10 min., så det er der ikke noget at skrive hjem om.

Jeg ringede så til Jesper, og spurgte lidt til hans oksekød - vi er i forvejen i børnefamilie, og er vant til at handle ind i Bilka . og han sagde tak for hjælpe, og tilbød mig 5% Amino rabat..... NIce, nice.

Jeg bestilte en kasse med ben til suppe, og det hele. Den skulle så leveres i fredags - og det blev den da så sandelig også.

I mellemtiden havde jeg lige været et smut i Bilka, og ville prøve at sammenligne priser (for så vidt det kunne lade sig gøre) - det kunne det ikke helt, men jeg regnede mig sammen til, at jeg ville komme af med 250.350,- ekstra, hvis jeg havde bestilt nogenlunde det samme i Bilka - og det på trods af, at Bilka havde tilbud på "engelske bøffer"..... ja, ja - der kan man bare se!

Det blev fredag, og kødet blev leveret - endda rigtigt fint levert - i ren og pæn flamingokasse, indpakket med opskrifter, og sedler på hvad, der var hvad - lige til at proppe i fryseren.

Og så skulle vi selvfølgelig lige smage på varerne!

Og jeg må tilstå - det er sågu noget af det bedste kød jeg har fået til dato - og dermed en af de allerbedste rabatter jeg nogensinde har gjort brug af. Og det er helt sikkert, at jeg ikke bruger Bilka til oksekød mere - det bliver købt hos Jesper.

Jamen det var altså bare en oplysning til alle aminoer om, at det både kan svarer sig at hjælpe andre, men at i også rolig kan købe jeres oksekød hos Jesper, som i øvrigt er på adressen : http://www.teamannasminde.dk

Ha´en fortsat god aften alle.

Glade hilsener fra Bennie

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:34

Hej Bennie.

Jeg kan tilføje mig til denne gode kød

Bestilte 30 kg oksekød fra Jesper og super kvalitet og god pris :-)

Det er iøvrigt samme Jesper der står for kødet til Amino Grillfesten 5. juni :-)

Mikkel

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 19:38

MikkelFriis:

Hej Bennie.

Jeg kan tilføje mig til denne gode kød

Bestilte 30 kg oksekød fra Jesper og super kvalitet og god pris :-)

Det er iøvrigt samme Jesper der står for kødet til Amino Grillfesten 5. juni :-)

Mikkel

Hej Mikkel

Ja det er supergodt - og det er ikke sidste gang jeg har købt hos ham.

Den der Aminofest!!!! Hvad er det? Det har jeg slet ikke hørt om.

Bennie

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:40
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 19:46
Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 20:43

Hej Bennie 

Tak for hjælpen, det er super når nogen vil stille deres viden til rådighed;-)

Og mange tak for den positive omtale af mit produkt, som sagt gør vi jo meget ud af at levere det bedste af det bedste. (Elsker nemlig selv god kvalitet).

Skulle der være andre herinde på amino der skulle have lyst til at prøve noget rigtig godt kød, skal i skrive amino i kommentarfeltet, så får i 5% rabat:-)

Dbh.

Jesper Riel

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 20:48

Bennie Larsen:

MikkelFriis:

Det lyder super, super godt - men der er lidt langt fra København.

Men helt sikkert et godt "initiv".

Bennie

Jeg har det på præcis samme måde, nu er jeg godt nok fra Roskilde af, men det gør vist ikke den store forskel :-)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 20:54

Jesper Riel:

Hej Bennie 

Tak for hjælpen, det er super når nogen vil stille deres viden til rådighed;-)

Og mange tak for den positive omtale af mit produkt, som sagt gør vi jo meget ud af at levere det bedste af det bedste. (Elsker nemlig selv god kvalitet).

Skulle der være andre herinde på amino der skulle have lyst til at prøve noget rigtig godt kød, skal i skrive amino i kommentarfeltet, så får i 5% rabat:-)

Dbh.

Jesper Riel

Hej igen Jesper - det var da hyggeligt at du også kunne se indlægget.

Bliv ved med den topkvalitet. Når vi engang har tygget os gennem det hele, kan du være sikker på jeg bestiller hos dig igen.

Måske skulle jeg prøve dine lam ved lejlighed!

Tak for en super levering og ha det godt

Bennie

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 20:56

Emil Pedersen:

Bennie Larsen:

MikkelFriis:

Bennie

Jeg har det på præcis samme måde, nu er jeg godt nok fra Roskilde af, men det gør vist ikke den store forskel :-)

Hej Emil

Ja, jeg synes det lyder som en vildt god idé - tror du vi kan finde ud af at lave det samme herovre på "Øen"?

Bennie

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 20:59

Bennie Larsen:

Emil Pedersen:

Bennie Larsen:

MikkelFriis:

Bennie

Hej Emil

Ja, jeg synes det lyder som en vildt god idé - tror du vi kan finde ud af at lave det samme herovre på "Øen"?

Bennie

Hej Bennie.

Det kunne være super fedt.

Én ting er bare at skrive med folk herinde, en anden ting er at mødes med folk herinde, og det er den idé jeg syntes der er super fed.

Hvis der endelig skulle komme noget her på Sjælland, så er jeg mere end frisk på at dukke op :-)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)