Ja så har man hørt det med... Det er en af de lidt mere utrolige historier om hvordan forvaltningen sker i 2010. Både lidt sørgelig men også ganske underholdende.
Jeg er næsten mundlam... Men dog ikke helt, for naboen hørte vist det enorme "WOW!!!" jeg udstødte i et tonefald som indikerede stor overraskelse og skyhøj skuffelse.
Ja så har man hørt det med... Det er en af de lidt mere utrolige historier om hvordan forvaltningen sker i 2010. Både lidt sørgelig men også ganske underholdende.
Måske er der en Amino som har flair for IT som kan løse dette problem - evt. bare ved at fremhæve videresend knappen.
Vi har straks sendt en kop varm kaffe med posten til Ringkøbing ;-)
De bedste kaffe hilsner Søren
Det minder mig om http://www.thorborg.tv/store-virksomheder-er-dumme.html - den video kan jeg grine rigtigt meget af - men jeg griner knap så meget af det når det drejer sig om frådseri for skatteydernes penge. Utroligt så mange penge kommunerene og Staten bruger på den ene tåbelighed efter den anden.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Vi har straks sendt en kop varm kaffe med posten til Ringkøbing ;-)
De bedste kaffe hilsner Søren
Hej Søren,
De har ikke fortjent jeres fantastiske kaffe..
Gem den gode kaffe til de, som løser udfordringen og sparer en f.. masse skattekroner, som eller hvert år spildes på totalt vanvid.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Var simpelthen nødt til at finde en smiley, som gav udtryk for min hovedrysten...
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn