Rent teknisk: Jeg tænkte faktisk på om I ikke kunne bruge samme teknik, som I bruger til CO2 neutral billedet til, at udskifte "Er du også semiøkolog" billedet med tilsvarende tekst, i værste fald kunne I bruge JavaScript".
Hey - også tak til dig for ordene...
Kan du forklare hvad du mener (det er kodesprog!) og hvorfor du synes det skal ændres?
Kan du forklare hvad du mener (det er kodesprog!) og hvorfor du synes det skal ændres?
Det er virkeligt en mindre ting, så det er begrænset hvor mange kræfter det kan betale sig at lægge i det. Problemet er at teksten omkring "Semiøkolog" er skrevet i et billede, hvilket betyder at Google ikke kan læse det. Hvis man istedet bruger almindelig tekst, så kan Google godt læse det! Men som sagt det er en mindre ting!
Problemet er at teksten omkring "Semiøkolog" er skrevet i et billede, hvilket betyder at Google ikke kan læse det. Hvis man istedet bruger almindelig tekst, så kan Google godt læse det! Men som sagt det er en mindre ting!
Tusind tak - god forklaring til én som mig
Det er en detalje, men skisme da en vigtig detalje... Tror bare ikke umiddelbart det kan lade sig gøre.
Jeg syntes det ser rigtig godt ud. Det ligner ikke nogen standard scannet shop løsning.
God grøn farve og god harmoni over siden. Det ser også godt og sjov ud med dit CO neutralt skilt.
Jeg ville nok bare bruge denne plads på co2 skiltet til reklame for dine varer og ikke for en gang fake politisk korrekt co2 medie stunt - sorry min mening. Når man forurener - så forurener man ikke mindre fordi man køber en co2 kvote. Men nok off-topic.