Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan kan en ScanNet 1 løsning også se ud...

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Rent teknisk:
Jeg tænkte faktisk på om I ikke kunne bruge samme teknik, som I bruger til CO2 neutral billedet til, at udskifte "Er du også semiøkolog" billedet med tilsvarende tekst, i værste fald kunne I bruge JavaScript".

Hey - også tak til dig for ordene...

Kan du forklare hvad du mener (det er kodesprog!) og hvorfor du synes det skal ændres?

Kh Trine

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:19

Trine Lønfeldt:

Kan du forklare hvad du mener (det er kodesprog!) og hvorfor du synes det skal ændres?

Det er virkeligt en mindre ting, så det er begrænset hvor mange kræfter det kan betale sig at lægge i det.
Problemet er at teksten omkring "Semiøkolog" er skrevet i et billede, hvilket betyder at Google ikke kan læse det. Hvis man istedet bruger almindelig tekst, så kan Google godt læse det!
Men som sagt det er en mindre ting!

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 21:23

Lundsby:
Problemet er at teksten omkring "Semiøkolog" er skrevet i et billede, hvilket betyder at Google ikke kan læse det. Hvis man istedet bruger almindelig tekst, så kan Google godt læse det!
Men som sagt det er en mindre ting!

Tusind tak - god forklaring til én som mig Yes

Det er en detalje, men skisme da en vigtig detalje... Tror bare ikke umiddelbart det kan lade sig gøre.

Kh Trine

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:13

Super flot design! Tillykke til dig og ros herfra til folkene bag designet Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 08:25

Jeg syntes det ser rigtig godt ud. Det ligner ikke nogen standard scannet shop løsning.

God grøn farve og god harmoni over siden. Det ser også godt og sjov ud med dit CO neutralt skilt.

Jeg ville nok bare bruge denne plads på co2 skiltet til reklame for dine varer og ikke for en gang fake politisk korrekt co2 medie stunt - sorry min mening. Når man forurener - så forurener man ikke mindre fordi man køber en co2 kvote. Men nok off-topic.

Jeg syntes siden er super!

:-)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)