|
Den ambulance skal i nok komme langt med, udentvivl, jeg har kørt mange ture i den vogn :) I må da bestemt ikke overveje at pille lysbroen af, tro mig, den skal i nok få det sjovt med senere.... i pakker den blot ind, indtil i har forladt Danmark, jeg kunne nu heller ikke forestille mig den betjent der vil give Jer en bøde, når i fortæller om formålet. Rigtig god tur, desværre er min økonomi ikke til at ligge penge i øjeblikket. Eller havde jeg gjort det! |
Boysen:Den ambulance skal i nok komme langt med, udentvivl, jeg har kørt mange ture i den vogn :)
I må da bestemt ikke overveje at pille lysbroen af, tro mig, den skal i nok få det sjovt med senere.... i pakker den blot ind, indtil i har forladt Danmark, jeg kunne nu heller ikke forestille mig den betjent der vil give Jer en bøde, når i fortæller om formålet.
Rigtig god tur, desværre er min økonomi ikke til at ligge penge i øjeblikket. Eller havde jeg gjort det!
Enig :D Skal godt nok være en betjent med en dårlig dag, hvis der kommer bøder frem.
Mange mange tak :)
Bliv gratis medlem