Så blev dagen idag bedre, fik lagt min hjemmeside op og køre som det skal. Synes selv ideen om siden er godt bygge op og alle kan bruge det. Et super nemt søgmaskine til twitter OG få et overblik af hele verden!
Men designet derimod er noget der virker meget ufærdigt, med forskellige font og billederne der mere minder om noget der er fundet rundt omkring på nettet og nærmest kastet ind på siden... Det er synd hvis dit koncept er rigtig godt, at det så ikke kommer på sin rette plads hvad angår designet...
Så blev dagen idag bedre, fik lagt min hjemmeside op og køre som det skal. Synes selv ideen om siden er godt bygge op og alle kan bruge det. Et super nemt søgmaskine til twitter OG få et overblik af hele verden!
http://tweetsearcher.info/
Hvad synes i om den!
Det er ikke for at kritisere, men jeg kan ikke se, hvad den gør, som man ikke kan gøre direkte på Twitter?
På Twitter er der jo præcis den samme funktionalitet, endda på forsiden, og uden reklamer, hvilket din side har. Samtidigt er Twitters søgefunktionalitet også 100% med på, hvad der sker lige nu, hvorimod din ser ud til at være halvandet minut forsinket eller noget i den stil.
Så et par forslag: Det er fint, at du leger med noget Twitter-API, men prøv at lave noget, som twitter.com ikke tilbyder - og drop at have dit eget reklamesystem indtil din side bliver rigtigt stor. Indtil da kan du bruge de eksisterende reklamenetværk.