Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grossister/leverandørere af fødevare/drikke

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Der er vel ikke nogen der kan anbefale/kender nogle grossister/leverandørere af råvarer/fødevarer/drikkevare??? Synes det er svært at finde...

På forhånd tak

Fræken B

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:31
Hej Frøken B

Hernede i Varde/Oksbøl-egnen er der et lille men rigtig lækkert mejeri/osteri. Det hedder Enghavegård Osteri og har hjemmesiden www.enghavegaard-osteri.dk

Michael

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 15:38
Er det noget, du selv skal bruge i egen virksomhed, eller skal det være emballeret til detailsalg?

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Tilmeldt 2. Nov 06
Skrevet kl. 16:44

Jeg forventer at åbne en café i starten af det nye år. Derfor er jeg i øjeblikket ved at finde grossister/leverandør til fødevare/råvare/drikkelse m.m. Så det er til brug i virksomhed i forbindelse med menukortet.

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 17:24
Til det overordnede store brede udvalg, kan vi anbefale Catering Engros, som er landsdækkende med egne biler. http://www.cateringengros.dk/Page.aspx?NodeID=1

Hvis du derudover søger nogle specielle kvalitetsprodukter, vil jeg anbefale dig at søge lidt på:

Vestjyske Smagsoplevelser http://www.vestjyskesmagsoplevelser.dk/Files/Filer/Louise/Samlet_brochure_ll.pdf
Lokale Originaler www.lokaleoriginaler.dk
Smagen af Nordjylland.www.smagen.dk

Vi deltager i ovennævnte, og vi kan da anbefale os med kvalitets håndmarinerede THY-Sild, og nogle helt specielle fiskepølser, nemlig THY-Pølsen som en en velsmagende grillpølse, og THY-HAW-SKÆR som er en forrets/pålægspølse. Begge indeholder kun ½ gram fedt. Desuden laver vi alt indenfor fersk og røget fisk. Du kan læse mere på vores hjemmesidewww.fiskehuset.dk. Vi sælger også produkterne via vores eButik www.fiskehuset.com, men skal du som Cafe bruge større portioner, så kontakt os endelig, da vi også har en del en gros salg.

Øl: De første, der fremstillede økologiske øl, var Thisted Bryghus her fra Thy, og de er bare gode. www.thisted-bryghus.dk

Sodavand m.v.: Her kan vi anbefale Søbogaard, fra Sjælland, hvis du gerne vil have økologiske sodavand. http://soebogaard.dynamicweb.dk/Default.asp?ID=72

Du er som sagt velkommen til at kontakte mig igen, hvis du har yderligere spørgsmål, og du kan sikkert også finde nogle netværk af små producenter i dit område.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Tilmeldt 30. Aug 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 17:38
Jeg vil nu anbefale antons økologiske safte (www.saftanton.dk) disse er de eneste økologiske safte der er koldpressede og består af 100% frugtsaft.... søbogaard safte er kun koncenterert saft, blandet op med vand.

Kenneth Arentoft www.privatelabel.dk ”Hvis du tænker for længe over det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben” Kinesisk ordsprog

Tilmeldt 10. Feb 14
Skrevet kl. 15:14

FULL HOUSE A/S kødbyen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)