Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din mening ønskes før vi skifter design

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi ønsker en endnu mere brugervenlig hjemmeside og dermed kunder i butikken.

Derfor vil vi redesigne hjemmesiden:  supersaas.dk

Hvad synes du er godt og mindre godt?

Mvh

Holger

Fra Farum
Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 15:37

Ja det forstår jeg så ikke lige. Jeg synes da at jeres side er meget lækker og nem at navigere rundt i. Jeg prøvede et par af jeres demo'er og det virkede da meget prof.

Hvis I mangler kunder i butikken tror jeg at problemet ligger et andet sted. Ikke at jeg kan sige hvad det så kan være, men der er jo så mange der snakker om SEO i disse tider :-)

Eneste ting jeg lige faldt over er sub-line under overskriften: "Mange brancher og behov for online booking bliver opfyldt:" - det giver ikke rigtigt mening.

Mikkel Elmholdt - Freelance softwareudvikler
MEconsult - www.meconsult.dk

Tilmeldt 27. Sep 06
Fra  År Skrevet kl. 00:58

Mikkel Elmholdt:

Ja det forstår jeg så ikke lige. Jeg synes da at jeres side er meget lækker og nem at navigere rundt i. Jeg prøvede et par af jeres demo'er og det virkede da meget prof.

Hvis I mangler kunder i butikken tror jeg at problemet ligger et andet sted. Ikke at jeg kan sige hvad det så kan være, men der er jo så mange der snakker om SEO i disse tider :-)

Eneste ting jeg lige faldt over er sub-line under overskriften: "Mange brancher og behov for online booking bliver opfyldt:" - det giver ikke rigtigt mening.

Hej Mikkel

Tak for positiv feed back. SEO er rigtigt, men vi ønsker også at optimere alle processer og dermed design.

Vedr. sub-line vil jeg prøve at gøre mig nogle tanker.

Mvh

Holger

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 06:48

Som en tidligere nævner er selve siden da pæn som den er nu - hvis jeg skulle påpege noget, ville det nok være det skift af farver som er når man klikker sig rundt på siden, f eks. er det pæne rolige farver på forsiden, men pludselig kommer der røde tabeller, områder på de næste sider, som efter min mening ikke passer ind.

Kan engang huske en af mine grafikere, sagde at der skulle max være 3 farver på en side.

Mvh

Peter

Tilmeldt 27. Sep 06
Fra  År Skrevet kl. 02:27

Hej Peter

Det er en god pointe.

At der er lidt ekstra farver på demo siderne skyldes naturligvis at demoerne afspejler de relle versioner af SuperSaaS og dermed også de reelle farver i de forskellige moduler.

Når det er sagt, så kan brugerne af SuperSaaS tilrette farver til brugernes hjemmesider, så der er layout harmoni, så det kan vi naturligvis også i vores demoer.

Mvh

Holger

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 05:54

Det der skriger i mine øjne er at priserne på jeres DK site er i EUR. Det skal være i DKK så de danske kunder føler sig mere tryk ved jeres produkt.

Tilmeldt 27. Sep 06
Fra  År Skrevet kl. 07:24

Hej Tim

Enig.

Udfordringen ligger ikke i at skrive DKK, men at PayPal ikke er klar til at håndtere danske kr hhv. er det en ret stor opgave at omprogrammere et site til at kunne håndtere DKK.

Kender du / Amino brugerne et internationalt kreditkort betalingssystem, som også kan håndtere DKK?

Mvh

Holger 

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 07:32

Der er desværre kun én udbyder (PBS) Crying.  Men ved at bruge PBS til dankort og PayPal til alle andre kort, så har du en backup når PBS går ned.

Tilmeldt 27. Sep 06
Fra  År Skrevet kl. 07:41

Tim (NoTanShop):

Der er desværre kun én udbyder (PBS) Crying.  Men ved at bruge PBS til dankort og PayPal til alle andre kort, så har du en backup når PBS går ned.

Jeg har gjort mig de samme tanker, men så har vi stadig udfordringerne med programmeringen, korrekt?

Alternativt er der kun at sætte sin lid til at PayPal eller andre synes Danmark er tilpas attraktivt til at implementere DKK i deres betalingssystem. Men det er der nok ikke så stor sandsynlighed for, da DK nok skal stemme om EUR igen i løbet af 5 år.

Mvh

Holger

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 07:51

Holger:

Jeg har gjort mig de samme tanker, men så har vi stadig udfordringerne med programmeringen, korrekt?

Alternativt er der kun at sætte sin lid til at PayPal eller andre synes Danmark er tilpas attraktivt til at implementere DKK i deres betalingssystem. Men det er der nok ikke så stor sandsynlighed for, da DK nok skal stemme om EUR igen i løbet af 5 år.

Jeg tror ikke at PayPal går den vej, men ellers er der et alternativ (PayEx) da tager både dankort og internationale kreditkort. Jeg ved dog ikke om de køre alt igennem PBS.

Jeg vil tro at der er en del amino´er som har løst problemet med at have 2 indløsningsaftaler og det burde ikke være den store programerings opgave at få det lavet.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)