Hej, Jeg har begået et nyt projekt. Jeg læste via en mailingliste at der måske var et marked for en fri fejl-håndterings portal. Så det har jeg startet! Se den på www.bugtrack.dk. Jeg har valgt at lave den på engelsk for at få en større brugerskare. Kom gerne med kritik eller ros! :-) mvh Lars Nielsen www.lfweb.dk / www.mit-web.dk |
Det er da en meget OK ide. Engelsk er fint. Os nørder har alligevel næsten glemt hvordan man taler dansk
Men hvor er "markedet" for en gratis service? Putter du nogle reklamer ind på et tidspunkt? Eller har du en anden snedig plan?
Nu signede jeg lige op for sjov, men det ser ud til at man ikke kan oprette og styre sine egne projekter (OK, jeg er måske blind og døv, og brugte ikke voldsomt lang tid på at checke det ud). Men hvis din service skal give nogen mening så skal det være muligt for en gruppe udviklere at have deres egne projekter, som der så ikke er andre der skal have adgang til. Og det skal være muligt at have projekt-admins der kan udstikke rettigheder til andre.
Ikke for at tage modet fra dig, men hvis du går efter udviklingsteams så er du i voldsom konkurrence med services som Sourceforge, Launchpad eller github. Disse services tilbyder typisk integreret versionkontrol, projekt management, download services, bugtracking, og forums, mailing lister og flere ting. Og det var nok der jeg personligt ville henvende mig hvis jeg var i markedet for den slags.
Men for firmaer der yder services på andre ting og ikke har brug for software-delen kunne der måske være et marked.