Tak for nogle gode og fyldige besvarelser! Det er virkeligt noget som man kan bruge - og noget som man kan tæke mere over! Mange tak! Man kan lære meget af andre mennesker. Jeg har skam også tænkt på tiden man bruger på systemet kontra det man vinder med systemet - jeg mener umiddelbart ikke, at et tryk på en skærm (eller hurtigt føre en vare ind under systemet, så det bliver "bibbet" ind) i ny og næ vil gøre den store belastning. Men nu er det heller ikke mig som smører madpakker hver eneste dag. Kælder-iværksætter: Rigtig god udarbejdelse af "det nye" produkt! Det lyder som noget man burde undersøge. Kaffe Søren & Noteret på CSE: Jeg vidste ikke, at idéen allerede var sat igang - jeg prøvede at søge, men fandt intet. Så jeg tænkte at det kunne lade sig gøre. Men i kommer med nogle rigtig gode svar! Det lyder spændende med rfid-chips, det er da noget som jeg vil tænke på. |
SebKania:Tak for nogle gode og fyldige besvarelser! Det er virkeligt noget som man kan bruge - og noget som man kan tæke mere over! Mange tak!
Bare klem på :-)
SebKania:mener umiddelbart ikke, at et tryk på en skærm (eller hurtigt føre en vare ind under systemet, så det bliver "bibbet" ind) i ny og næ vil gøre den store belastning.
Der er en hårfin grænse mellem succes eller ej og i dit tilfælde er det vigtigt at få belyst om det netop vil kunne anvendes på samme rutine måde som at smører madpakker - hvis ikke - så er det op ad bakke.
SebKania:Kaffe Søren & Noteret på CSE:
Copy Paste og nu noteret på CSE :-)
Pyha kan huske dengang hvor der stod "MLM pusher" av hvor jeg skrev mange indlæg for at komme væk fra den titel - det var måske en ide som Thorborg kunne anvende for at skabe mere trafik :-D
De bedste kaffe hilsner
Søren