Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål ifm. køb af iPhone 3GS

Side 5 ud af 5 (49 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. GPS diskussionen, så skal du vælge Navigon fremfor TomTom. Har været samme overvejelser, og stort set samtlige anmeldelser og brugerdiskussioner på nettet indikerer, at Navigon er langt bedre. Derfor valgte jeg Navigon, og har været ovenud tilfreds med det både i Danmark, Europa og USA.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:39

BZR:

Mht. GPS diskussionen, så skal du vælge Navigon fremfor TomTom. Har været samme overvejelser, og stort set samtlige anmeldelser og brugerdiskussioner på nettet indikerer, at Navigon er langt bedre. Derfor valgte jeg Navigon, og har været ovenud tilfreds med det både i Danmark, Europa og USA.

Navigon til iPhone?

Jeg har i forvejen en Tomtom 630, som jeg er fint tilfreds med.
Den fungerer fantastisk både indlands og på vejen til Italien om sommeren.. Men det er en anden snak. Smile

Hvis jeg alligevel vælger at anskaffe en iPhone, og der findes et godt navigationsprogram til den, kan jeg jo spare pladsen i forruden og samle de smarte funktioner i én og samme gadget.
Det forudsætter selvfølgelig, at iPhonen kan multitaske.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 13:39

Nicolaj:

Udsolgt næsten med det samme hos Telmore og 1.500 skrevet op til den Smile

Lækkert - Så er det nok derfor, at jeg har fået så mange forudbestillinger Big Smile

Jeg elsker nye telefonmodeller - Det betyder flere penge i kassen hos mig Wink

Mht til navigation - er der så nogen der ved, om googles gps system kommer til danmark og til iphonen?

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 13:45

John Nielsen, Nielco IT :
Navigon til iPhone?

Jeg har i forvejen en Tomtom 630, som jeg er fint tilfreds med.
Den fungerer fantastisk både indlands og på vejen til Italien om sommeren.. Men det er en anden snak. Smile

Hvis jeg alligevel vælger at anskaffe en iPhone, og der findes et godt navigationsprogram til den, kan jeg jo spare pladsen i forruden og samle de smarte funktioner i én og samme gadget.
Det forudsætter selvfølgelig, at iPhonen kan multitaske.

iPhonen kan ikke multitaske. Du kan sagtens høre iPod (hvis du tænder den først) i baggrunden, mens du bruger navigationen, men hvis du forlader navigationen, så skal du starte forfra.

Du kan finde lidt brugerinfo her: TomTom vs. Navigon

Jeg har selv en TomTom One, og det her handler ikke om, at jeg har noget imod TomTom per se. Men til iPhone, så er Navigon overlegen, fordi det bl.a. er et let system, hvor TomTom føles med tungt og trægt.

Du skal huske på, at en GPS også er rar at have, når du navigerer på gå-ben. Eller cykel. Eller whatever. Jeg behøver ikke det store udvalg af argumenter for at købe et program til 429 kr., som udvider iPhonens muligheder betydeligt :-)

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 13:59

John Nielsen, Nielco IT :

Ved du, om den understøtter pushmail fra flere samtidige Exchange konti?

Benytter du den indbyggede mail klient, eller har du en anden favorit til den opgave?

Jeg benytter den indbyggede klient, og jeg har ikke testet den med Exchange. Dog har jeg googlet lidt, og det ser ud til, at Android 2.0+ skulle understøtte flere Exchange-konti.
Personligt har jeg ikke haft behov for det - jeg har sat en widget på en af skærmene til at kontrollere for mails hver 4. time i primetime (hvor jeg alligevel sidder ved min laptop) og hvert 10. minut udenfor primetime. Det fungerer fint, og jeg har et næsten-live billede af hvilke mails, der kommer. :)

Hvis nogen har et setup med to Exchange-konti jeg kan teste med, skal jeg gerne gøre det. :)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 20:27

// Jesper Skov

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 23:02

Jeg har godt set den, men jeg tvivler på at Apple vil smide den der på gaden. Det kan bare ikke være det endelige design, for det er den for grim til ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:44

Business:
Jeg har godt set den, men jeg tvivler på at Apple vil smide den der på gaden. Det kan bare ikke være det endelige design, for det er den for grim til ;o)

Jeg har lidt samme tanke.Yes

Det kunne efter min mening godt lugte lidt af et PR stunt fra Apples side.
Nu er alle jo sikker på, at den mobil er den nye model iPhone.
Så det vil være en kæmpe nyhed, hvis den kommende iPhone i virkeligheden slet ikke ser sådan ud. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 23:55

Uden at have læst alle indlæggene her, så prøv at kigge på telia's udgave med flex abonnement.

Jeg ved ikke om telefonen er låst men jeg tror det ikke.

Side 5 ud af 5 (49 indlæg)