Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål ifm. køb af iPhone 3GS

Side 3 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Ipsen:
Telefoner der er købt hos 3 via erhvervs abb er ikke sim låst.
men har længere bindings periode.

Min er :-(

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 22:09

Det bedste køb du kan lave lige PT er hos www.CBB.dk der kan du få en spritny iPhone 3Gs 16 GB UDEN binding for KUN 4200,-

Med i den pris, får du 6 mdr GRATIS bredbånd - så det må da siges at være en god handel. Ja du skal være kunde hos CBB men så opretter du bare et nr. og smider det i skuffen, eller bruger simkortet til mobilen i sommerhuset, båden, bilen osv. :)

Mvh

Peter

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 22:13
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 22:26

Peter det der er iPhone OS 4, altså operativsystemet - ikke 4. generation iPhone.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:34

Jesper Skov:
Vent da et par måneder til iPhone 4G er i butikkerne, jeg ville hvertfald være ked af at købe nu Smile

Se evt http://buyersguide.macrumors.com når i skal købe Apple.

Jeg har godt set, at der tales om 22. juni, men havde fået det indtryk, at det var OS4.
Der er vel ingen konkrete og holdbare specifikationer sluppet ud om iPhone 4G på nuværende tidspunkt?

Hænger frigivelsen af OS4 sammen med lanceringen af iPhone 4G?
Hvis iPhone 4G først bliver præsenteret i juni, vil der vel gå yderligere 1 - 3 måneder, før det er muligt at købe en i Danmark?
I bedste fald er vi så henne ved julesalget..?

HTC's Desire med Android ser da bestemt spændende ud, men jeg er i tvivl, om dens vitale hardware, som trykfølsomme skærm m.m. kan matche iPhonens.
Jeg har en HTC Touch Pro som firmaets vagt-mobil, og den skal altså ikke belastes af ret mange samtidige programmer, før den giver op. Og så er dens kamera mildt sagt elendigt.
Jeg forventer en betydelig bedre oplevelse af en iPhone. Har jo set Martin Thorborgs "TV indslag" fra hans iPhone, og den klarer det da meget godt. Skype-Wink

Hvilke apps benytter I til jeres iPhones - til firmabrug .. og til sjov?

Endnu en gang tak for jeres gode indlæg.  Fortsæt endelig..Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 22:48

En af de accessories du burde få dig er tomtoms navigation og bil holder til iphonen.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 22:52

Hej

Jeg ved godt du ikke vil købe på Ebay, men på ebay.com kan du få 32gm modellen til 3300,-

det er måske relevant viden til andre iPhone interesseret.

Hilsen Morten

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:00

WideEyes.dk & AAimport.dk:
Hej

Jeg ved godt du ikke vil købe på Ebay, men på ebay.com kan du få 32gm modellen til 3300,-

det er måske relevant viden til andre iPhone interesseret.

Hilsen Morten

Hej Morten,

Skal telefonen så ikke jailbrakes, før den fungerer med en dansk udbyders simkort isat?

/John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 23:03

????? aner det ikke. Ved ikke engang hvad jailbrake betyder...... Jeg lavede blot en hurtig søgning på Ebay.

Hilsen Morten

Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 23:05

Det kommer an på om den er simlåst. 

Hvis den købes via. en amerikansk sælger så kommer der altså lige told og moms oveni, men hvis det er en Engelsk sælger, er det den hage at den kommer med UK stik, og den skal sendes til England ved reparrationer.

Prøv evt. at kigge på www.mobildebat.dk hvor der bliver forhandlet mange både nyere og ældre iPhones.

Side 3 ud af 5 (49 indlæg)